Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: tips over slapen gevraagd  (gelezen 993 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Urgje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 846
  • Merk: kampeermiddel : Cabanon Mercury 2011
tips over slapen gevraagd
« Gepost op: maart 10, 2019, 11:51:41 am »

Hallo ervaren klappers!!!
in september hebben wij een Mercury uit 2011 gekocht en we verheugen ons nu enorm op het komende kampeerseizoen.
Ter voorbereiding heb ik het halve forum gelezen en veel tips en tricks gevonden, maar er blijven een paar vragen voor mij:
Ik overweeg het matras in de ene slaapcabine eruit te halen en te vervangen door 2 inflatable matrasjes waarvan dan op de plek van bestemming 1 matje naar beneden verhuisd. Dan kan ik de kratten met kleding op de plank naast het matje van mijn jongste zoon zetten.
Kan dat, of stort je slaapcabine in zonder matrasje om hem gespannen te houden?
En hoe doen jullie het met extra topmatrassen? Dubbelgevouwen op de bak lees ik, maar dat vind ik zelf niet zo fris, de tent wordt best vies. hebben jullie tips?

Gelogd

muis

  • Gast
Re: tips over slapen gevraagd
« Reactie #1 Gepost op: maart 10, 2019, 12:04:47 pm »

Als je de wagentent invouwt zit de buitenkant naar binnen gevouwen,  je legt dus de topper dan op de binnenkant van het doek.

Als je het matras uit de slaaptent haalt ben je idd de vorm kwijt en zal hij anders hangen,  als je er 2 matjes voor in de plaats legt vul je dit weer op
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: tips over slapen gevraagd
« Reactie #2 Gepost op: maart 10, 2019, 02:13:50 pm »

Waarom zet je je kratten niet gewoon op het matras van de cabine die je niet gebruikt?

Onze jongste slaapt alleen op het we bed en als we zonder voortent staan dan gaan er kratjes kleding bij haar op het bed, ruimte zat
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

Urgje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 846
  • Merk: kampeermiddel : Cabanon Mercury 2011
Re: tips over slapen gevraagd
« Reactie #3 Gepost op: maart 10, 2019, 04:21:18 pm »

Waarom zet je je kratten niet gewoon op het matras van de cabine die je niet gebruikt?

Onze jongste slaapt alleen op het we bed en als we zonder voortent staan dan gaan er kratjes kleding bij haar op het bed, ruimte zat

Ik vind het matras zo hard en het leek me handig om de opgemaakte bedden van de jongens tijdens het reizen zo te vervoeren.
Gelogd

Yona

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 192
Re: tips over slapen gevraagd
« Reactie #4 Gepost op: maart 28, 2019, 02:36:41 pm »

Wij ons alleen onze slaapzijde toppers op de matrassen. Dat is als je in de opening staat en kijkt richting de dissel links. Deze klappen we  gewoon mee. Verder zit onze bagage tijdens het verblijf in het slaap vertrek van onze dochter. Zei slaapt daar alleen en het dan nog ruimte zat. Ook zijn de bedden bij ons al opgemaakt als ze vertrekken.
Gelogd
Holtkamper Aero 2022 • Cabanon Mercury deluxe 2016-2021 • Baco 4000 tent 2014-2015 • Daarvoor vliegen naar waar het maar warm is.
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal