Stekker bermkeuken jamet louisiana 1997

Gestart door Missy42, juni 20, 2019, 08:15:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

Missy42

Goedenavond,

De verlichting van onze vouwwagen doet het nog maar aan 1 kant nadat de bermkeuken eraf is geweest.

Wat kunnen wij doen om het probleem te verhelpen, en als we eventueel de stekker willen vervangen door wat voor soort stekker moet deze dan vervangen worden.
Ik hoop dat iemand ons kan helpen. We hebben de lampjes al vervangen en contactspray geprobeerd.

Met vriendelijke groet Marisca

Tago Herman

Het meest logische is dat bij het er af halen van de keuken, en het daarbij losmaken van de stekker aan de keuken, een draad is los geraakt.Ik zou dus beginnen de stekker open te maken, en de bedrading in de stekker te controleren
Een jaar niet geklapt is een verloren jaar

Tago Herman

Ik heb net een reactie gegeven in een ander topic. Deze foto bevestigt mijn vermoeden. De stekker ziet er alles behalve solide uit. Ik zou eerst deze aansluitingen maar eens controleren, grote kans dat hier een draad los is.
Een jaar niet geklapt is een verloren jaar

Missy42

Deze is niet van onze vouwwagen, maar was even als voorbeeld om welke stekker het gaat.  :P
In ieder geval bedankt voor het reageren. Dat hebben we nog niet geprobeerd.

peter123456

bij roadmaster gebruiken ze gewoon een 7 polige, net zo als aan een auto....
kabeltje met stekker aan de keuken, het vaste deel onder de wagen vastgezet.

nu roadmaster familie S, was holtkamper Family de luxe.....
heet tegenwoordig (g)roadmaster

Chrisje

Ik heb de stekker bij mijn Trigano vervangen door een Jaeger setje. De contactdoos met een beugel aan de vouwwagen bevestigd en de stekker aan de keuken.

Drikusniet

Ook ik heb deze stekker vervangen door een standaard 7-polige stekker. Ik heb alleen niet de vaste uitvoering van de wagenkant gebruikt, maar een losse die met een beugel eronder hangt. Deze zijn wat lastiger te vinden, maar het is flexibeler en zit niet in de weg aan de achterkant icm de keuken.

muis

Citaat van: Tago Herman op juni 20, 2019, 08:34:16 PM
Ik heb net een reactie gegeven in een ander topic.

Ik heb je reactie hier even neergezet,  was 2x hetzelfde topic ;)