Richting voortent

Gestart door tynke, augustus 17, 2019, 12:18:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

martijn82

Wij zijn daar heel eigenwijze in. We kijken hoe we veld is. Ik kijk waar het vlak is en zo zet ik hem op. Maar meestal wil ik wel iets van het uitzicht zie of van het veld.
Maar merk ook op dat er op sommige camping ineens een richting plek verplicht is .

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Alberik

Wat wij belangrijk vinden is het uitzicht en een rustige plek en niet onder bomen. We bekijken wel waar de wind de komende dagen vandaan zal komen. Een avondzonnetje is wel fijn. Wij gaan in juni/begin juli op vakantie, dus voor het hoogseizoen. Op dat moment zijn de plekken over het algemeen nog uit te kiezen. We hebben vakantie en geen zin om tegen cara- en camper dinges aan te kijken  ::)

RDDR

Wij zetten ons op de logische manier op de plek, dus naar het pad / veld toe. Als er keuze is (voordeel van voorseizoen) dan nemen we een plek waarbij je ochtendzon hebt aan de luifelkant.

CEO

Luifel niet op de heersende wind, liefst een beetje uitzicht.
If you choose not to decide, you still have made a choice!

RDDR

Ik let eigenlijk nooit op de wind. Ding blijft wel staan.... hoop ik  :#

g11ling

Citaat van: CEO op augustus 25, 2019, 05:26:41 PM
Luifel niet op de heersende wind, liefst een beetje uitzicht.

Same here. Eigenlijk let ik nog meer op de zon dan op de wind...
Ik klap, jij klapt, wij klappen

Bagheera

Omdat wij op de dissel koken letten we wel een beetje op de wind, zeker bij wat minder weer.  Verder hangt het van allerlei factoren af, zon, uitzicht, pad, hoe de buren staan. En sinds kort kan ook onze zijkant open, waardoor we nu twee voorkanten hebben om uit te kiezen. Dat gezegd hebbende vinden wij een ochtendzonnetje altijd wel erg lekker (al hoeft dat ook weer niet vanaf 6 uur vol op de tent natuurlijk).
En in tegenstelling tot wat hierboven ergens staat vind ik juist dat je wat zon op je plek moet hebben, schaduw kun je altijd wel maken.

AnnekeCornee

Citaat van: RDDR op augustus 19, 2019, 09:35:51 AM
Wij zetten ons op de logische manier op de plek, dus naar het pad / veld toe.
+1