Nieuwe versie Windforce Aero 2019

Gestart door LdeBruin, augustus 17, 2019, 08:34:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

Zwerfkei

Een mooie wagen LdeBruin ! Wij hebben onze nieuwe Aero gisteren ook mogen ontvangen. De windforce werkt heel mooi soepel en start langzaam op.  :J

GertjanA

Citaat van: sammyvannorel op augustus 17, 2019, 10:35:41 PM
Ben wel benieuwd hoe goed waterdicht het systeem is voor opspattend rijwater. Wellicht zijn hier ervaringen mee?

Verder natuurlijk briljant, aankomen, met je mover inparkeren, autoleveling en vervolgens windforce. Alleen die vermaledijde haringen, maar wellicht dat een campingjochie dat voor een zak carambar ook nog wel wil doen :H

Mover en auto-level lijkt me ook wel wat  :)

Borgje01

Citaat van: Nekaf op augustus 17, 2019, 09:02:09 PM
Mooi een motor en dat hij geleidelijk opstart, wij moesten dit jaar regelmatig met de hand in en uit klappen de 6 amp zekering bleef niet zitten, heb je voor mij een duidelijke foto van de opstarter
Veel plezier met de nieuwe aanwinst
dat moesten wij ook een aantal keren , wat bleek, de blaas en de zuigmotor sloegen tegelijk aan, dit was een suggestie van de sercvicedesk van HK, wij hebben de klik aan klik uit opnieuw ingeregeld en ze werken eindelijk goed, dit met telefonische hulp van HK.

spikehome

michelf

Zijn er eigenlijk al nieuwe uitvoeringen van de Kyte gespot met dit systeem?

Gerrit1000

Weet één van de leden ook hoeveel dB (geluid) deze motor / ventilator maakt?
Als ik die filmpjes bekijkt maakt het wel veel herrie.

Klapzwaan

Want?

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Gerrit1000

Als je hem binnen verder aan het opbouwen bent en die ventilator staat aan lijk mij best veel herrie, toch.

Klapzwaan

Ik heb het nooit gemeten, maar valt ook wel weer mee. En zo lang ben je ook niet binnen bezig.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

OhPeeCee

Veel minder lawaai dan iemand die elke avond de bogen van zijn Karstens moet opblazen:)847]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Gerrit1000

Het is inderdaad minder geluid als wij hadden verwacht en zijn daarom dan ook tot koop overgegaan.

Hemertje

Citaat van: Gerrit1000 op mei 16, 2020, 09:16:02 PM
Het is inderdaad minder geluid als wij hadden verwacht en zijn daarom dan ook tot koop overgegaan.

:K bier

Klappen maar!

Is het rvs of aluminium?
Weet iemand wat het gewicht is van deze unit?