Door een fout is een mooie topic verdwenen.

Gestart door Alex, augustus 19, 2019, 08:31:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Het ging hierbij om hoe je met een zonnepaneel zonder stroom aansluiten van de camping toch je koeling kan laten draaien.
Gelukkig gebeurd dit maar heel weinig maar vond het een mooie topic worden. :(
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

g11ling

Ik klap, jij klapt, wij klappen

de Coxies

Mag ik vragen waarom het topic weg is? Wat heb ik gemist?

Alex

Je weet het vragen mag hier vandaar deze topic
We hebben problemen met de database.(Hier komen alle topic's in terecht)
Vooral bij het posten komt een topic soms wel 6 keer tegelijk.
En ik heb waarschijnlijk een verkeerde erbij weg gedaan.
Of het forum software heeft dit gedaan.

We werken er aan maar door de vakanties duurt het wat langer.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Bagheera

Oh, dat is echt jammer zeg... Juist die zoektocht en de uitgebreide uitleg die een aantal mensen geschreven hadden waren zo waardevol... Eigenlijk weet ik het antwoord wel maar er was geen backup van zeker?

de Coxies

Inderdaad jammer, maar blijft techniek en mensen.

Alex

Citaat van: Bagheera op augustus 19, 2019, 10:37:57 PM
Oh, dat is echt jammer zeg... Juist die zoektocht en de uitgebreide uitleg die een aantal mensen geschreven hadden waren zo waardevol... Eigenlijk weet ik het antwoord wel maar er was geen backup van zeker?
Dat moet ik even uitzoeken.
Er word wel 1 gemaakt.
Maar als we die er gewoon opzet raken we weer andere dingen kwijt.
Ben bang dat ik die ene er niet uit kan halen het is alles of niks.
En onze echte man die alles weet is op vakantie. :P

Bagheera

Nouja, dan is er nog hoop ;) We wachten het maar rustig af.

sanderv

En zo niet, maken we gewoon een nieuw topic aan over de diverse vormen van (zonne-)energievoorziening die men gebruikt. Die 'boodschappenlijstjes' zijn zo gemaakt.

Jon

Geen probleem toch? De moderators die dit fijne forum laten draaien verdienen alleen maar respect, 't is tenslotte allemaal liefdewerk.
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

btje1977

Wat je kunt doen is een lokale site maken met de backup. Dan kun je daaruit iig de info copieeren die men heeft geschreven en in een startpost plaatsen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

btje1977

Bagheera

Citaat van: sanderv op augustus 19, 2019, 11:33:30 PM
En zo niet, maken we gewoon een nieuw topic aan over de diverse vormen van (zonne-)energievoorziening die men gebruikt. Die 'boodschappenlijstjes' zijn zo gemaakt.
Dat lijstje is idd het probleem niet, maar juist jullie uitleg erbij toen wij aan het zoeken waren vond ik heel waardevol.
Niets ten nadele van de mods trouwens hoor, zulke dingen gebeuren nu eenmaal.

sanderv

Doen we die uitleg toch ook opnieuw? Niet zo'n punt.

Bagheera