Mobiele wasmachine

Gestart door janvriend1, september 10, 2019, 02:51:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jon

Citaat van: KampeerFan op september 10, 2019, 10:34:56 PM
Daar gaat de vraag van de topicstarter niet over, die wil graag weten of een dergelijk wasmachine wat is. KK

Lijkt me niks en onzinnig, gewoon een wasje op de hand en als het echt te veel is de optie van een wasmachine op de camping benutten. Een wasmachine meenemen vind ik net zo'n flauwekul als een oventje, magnetron of koffiezetter. Je bent tenslotte aan het kamperen.
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

muis

Maar dat is niet de vraag van de topicstarter!

RobB

Nee, het is niks. Je kan er hoogstens wat ondergoed in wassen en de centrifuge kwailiteiten heb ik het maar niet over.
Een emmer met biotex werkt even goed, neemt minder ruimte in en werkt ook nog eens zonder stroomaansluiting.
Waarom kiezen tussen een vouwwagen of een caravan?

FriedelP

Ik dacht dat de topicsstarter eveneens wou weten of het zinvol was om iets dergelijks mee te nemen. De zin of onzin van iets mee in overweging nemen is ook evalueren of het iets is of niet?

Is toch het zelfde als iemand die een vraag stelt over kantelbeugels en een antwoord krijgt om er even over na te denken of dit wel het beoogde resultaat zal geven want dat dit in veel gevallen niet zo is?

Bagheera

Ik denk dat het ook de toon is die de muziek maakt.