Dit jaar een online demo.

Gestart door Alex, mei 23, 2020, 12:15:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

We hebben dit jaar een digitale demo van de wagen die dit jaar op het programma stond.

Het is alweer 10 jaar geleden dat Holtkamper voor het eerst hun nieuwe vouwwagen hebben laten zien op ons klapweekend.
Dit was toen hun bestseller de Kyte.
En dit jaar zouden ze ook weer een mooie wagen komen demonstreren en dit zou de Nano zijn.
Een hele snelle wagen met veel mogelijkheden.
Jammer dat dit niet heeft kunnen doorgaan maar wat niet is kan nog komen.

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Ccindy

Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Bonny

Dat is nog geheim .
Dus vanavond 20.00 allemaal kijken  :>
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Ccindy

Citaat van: Bonny op mei 23, 2020, 01:18:58 PM
Dat is nog geheim .
Dus vanavond 20.00 allemaal kijken  :>

Ik bedoelde niet welke vouwwagen hoor, maar wie de demo gaat geven (bijv. Bravo of Vouwwagenzaak of zo).
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Hemertje

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

KlapJoeri

Blijft jammer, die kleur van het doek  :#
The cold never bothered me anyway.....

Bonny

Mis ik toch het vragen uurtje . huil
Maar wel een mooie wagen . WW

KlapJoeri

Mogen we even binnen kijken en voelen?  :P

Bonny

Bonny

En met die mast is toch een mooie uitvinding .
Hij is nog een beetje te klein voor ons .
Maar je weet nooit over een aantal jaartjes .

Chrisje

Dat is een hele mooie wagen, alleen jammer dat ze zo duur zijn.

Jer81

Citaat van: Chrisje op mei 23, 2020, 08:19:48 PM
Dat is een hele mooie wagen, alleen jammer dat ze zo duur zijn.
Ik vind dit ook een mooie compacte maar wat basale wagen. Kan je van de luifel ook een voortent maken, een keuken? En dan zoveel geld. Ik vind het het niet waard.
Maar gelukkig zoveel mensen en evenzoveel meningen. Het zal ongetwijfeld voldoende verkopen voor Holtkamper.

KlapJoeri

Citaat van: Jer81 op mei 23, 2020, 08:23:13 PM
Ik vind dit ook een mooie compacte maar wat basale wagen. Kan je van de luifel ook een voortent maken, een keuken? En dan zoveel geld. Ik vind het het niet waard.
Maar gelukkig zoveel mensen en evenzoveel meningen. Het zal ongetwijfeld voldoende verkopen voor Holtkamper.

Tja het zijn kwalitatief goede tenten maar je trekt de portemonnee al behoorlijk voor de Holtkamper  logo's die erop staan...
Ben nog altijd blij met onze Zambezi,  er is maar 1 punt waar ik wel jaloers op ben dat is die mooie luifel zonder stokken.

campingloge

Citaat van: KlapJoeri op mei 23, 2020, 08:30:26 PM
Tja het zijn kwalitatief goede tenten maar je trekt de portemonnee al behoorlijk voor de Holtkamper  logo's die erop staan...
Ben nog altijd blij met onze Zambezi,  er is maar 1 punt waar ik wel jaloers op ben dat is die mooie luifel zonder stokken.

Gelukkig zijn die Zambezi's goedkoper, jammer dat het maar zo weinig scheelt. :)