Beste 2-persoons vouwwagen?

Gestart door bmhazeleger, augustus 02, 2020, 02:08:36 PM

Vorige topic - Volgende topic

bmhazeleger

Wij hebben jaren gekampeerd, met een tent, een caravan en uiteraard ook met vouwwagen. Nu zijn onze kinderen wat ouder en willen we een vouwwagen kopen met het oog op de toekomst. Een 2-persoons vouwwagen.
Liefst een wat nieuwer model, die makkelijk op te zetten is.
We vinden de Trigano Alpha GL en de Trigano Odyssee GL erg mooi, maar er zijn vast nog veel meer andere goeie en mooie modellen.
Welke vouwwagens raden jullie aan?

OhPeeCee

HK Nano

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

poldertoerist

Adventure Awaits

Marcel

De beste twee-persoons is (op basis van online-reviews, want ik ken alleen de malawi) is een 3dog vouwwagen.

https://www.youtube.com/watch?v=u9f7URblpK0

timothykok

Wij kamperen met veel plezier in een Jamet Easy. Compact 2 persoons, maar toch erg veel ruimte!

Jon

Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

Hemertje

Wat is het budget en wat zijn de wensen of eisen?

bmhazeleger

Citaat van: Hemertje op augustus 02, 2020, 06:38:20 PM

Max 5000,- bed op de wagen en snel opzetbaar.

bmhazeleger

Citaat van: Hemertje op augustus 02, 2020, 06:38:20 PM
En niet te vergeten opbergruimte onder het bed, makkelijk open en dicht. te klappen.

Spiegelbeeld

Wij zijn zeer tevreden over onze HK Ccoon uit 2010.
Snel opzetbaar, fijn twee-persoonsbed, grote opbergruimte, ook thuis bereikbaar zonder te klappen, vaste keuken en mooie uitstraling.
Tweedehands kun je er wellicht een scoren van rond de 5.000 euro?

Jeronimo

Kijk ook eens naar een Campooz Fat Freddy, die is zeer snel op te zetten, heeft een groot bed op de kar en een enorme bergruimte (toegankelijk via klepmonder bed). Vanaf 2020 ook met easy load (maar zal nog buiten budget vallen)
Die-hard mooi-weer-kampeerder

Swede

Volledig afhankelijk van het type reis (1 of meerdere campings), flexibiliteit met overnachten onderweg (klappen of hotel/B&B) etc.

CC country zou als eerste bij mij opkomen. (denkend aan familie 70+ die deze al jaren gebruiken)
live life outdoors

Ceel

Wij zijn helemaal blij met onze Combicamp country. Supersnel opgezet, veel bagageruimte en je hotelbedje ligt al op je te wachten 😉

marijnhak

Ik lees hele goede verhalen over de Campooz Fat Freddy

Verstuurd vanaf mijn LG-H870 met Tapatalk

Buite Lewe, Buiten Leven
Oost West, klapt best

PCM_Smeets

Citaat van: bmhazeleger op augustus 02, 2020, 02:08:36 PM
Wij hebben jaren gekampeerd, met een tent, een caravan en uiteraard ook met vouwwagen. Nu zijn onze kinderen wat ouder en willen we een vouwwagen kopen met het oog op de toekomst. Een 2-persoons vouwwagen.
Liefst een wat nieuwer model, die makkelijk op te zetten is.
We vinden de Trigano Alpha GL en de Trigano Odyssee GL erg mooi, maar er zijn vast nog veel meer andere goeie en mooie modellen.
Welke vouwwagens raden jullie aan?
Wij hebben de Malawi 2.0

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk