Keuken trigano Odyssee

Gestart door Ilonaboer, juli 05, 2021, 06:52:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ilonaboer

In dr voorbereiding naar onze vakantie wil ik de keuken van onze vouwwagen onder handen nemen.
Voorheen stond deze vaak buiten (ivm kinderwagen binnen) en was niet handig ingedeeld. We gebruiken het water en het gasfornuis niet. Ik zou hem graag wat praktischer maken maar weet niet goed waar te beginnen!
Hopelijk zijn hier mensen met ervaring of ideeen!

Alvast bedankt!

CEO

Misschien onder projecten op dit forum? En kijk dan niet alleen onder Trigano, maar ook bij Raclet en Jamet. Die hebben vaak een erg vergelijkbare keuken. Het helpt met klussen in zijn algemeenheid wel om ongeveer te weten wat je wilt, voor je begint.

Succes en hopelijk zien we straks de foto's langskomen.
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Ilonaboer

Dankjewel! Daar ga ik op zoek naar info!

xray

Wat vind je er niet praktisch aan? En waar kook je dan op? De indeling is voor ons prima alle pannen, borden, kopjes en bestek zitten in de keuken en in de rechterkant zet ik alle eetspullen zoals hagelslag, pindakaas, nutella, koffie etc.
Ik zou de linkerplank dicht laten zodat je daar dingen op kan zetten. Doen wij ook als er water op de plaats is.
Koken doen we wel op de keuken. Die staat altijd onder de luifel bij ons zodat we binnen veel ruimte hebben en geen kooklucht in de tent. De 3 pitten zijn prima voor ons (gezin van 4) Dus de pitten zou ik er nooit uithalen. Anders ook die klep dicht laten heb je veel ruimte om dingen op te zetten.