Chattopic najaarsweekend 2021

Gestart door muis, juli 09, 2021, 04:48:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

Frankie

Wij zijn er uiteraard ook weer bij.
Even een vraagje:

In het aanmeldtopic staat "Kijk voor andere combinaties even op de website van de camping."

Ik zie daar twee soorten plaatsen. Nu wil ik natuurlijk graag privé sanitair met bad en douche, een afwasmachine, een regendak boven de tent om droog in te kunnen klappen, een carport en een privé chauffeur voor de boodschappen en krachtstroom voor mijn lasapparaat, maar begrijp ik nou dat, als er verschillende soorten plaatsen zijn, er ook geen sprake is van een veld waar we min of meer allemaal bij elkaar staan?

muis

:#

We staan allemaal bij elkaar op het groepsveld, met andere combinaties bedoelde ik meer in de samenstelling van de equipe  :J

Frankie

Citaat van: muis op juli 13, 2021, 12:00:52 PM

We staan allemaal bij elkaar op het groepsveld, met andere combinaties bedoelde ik meer in de samenstelling van de equipe  :J
Ah... gesnapt. Nah, gezinsuitbreiding zit er niet echt meer in, dus we zijn een standaard equipe.  :#

cahummel

Wij willen ook komen, maar mijn vrouw moet vrijdag gewoon werken, en heeft zondag een uitje van haar vorige werk. Dan zouden Arthur en ik dus de hele tijd komen, vrijdag, zaterdag en zondag, maar Lisette alleen vrijdagavond en zaterdag en zondagochtend.
Maar omdat Arthur meer anti-helpt (is 2,5) dan helpt, heb ik dus twee keer een half uurtje hulp nodig voor uitklappen en inklappen.

muis

Dat zal geen probleem zijn, we helpen graag.  :J :J

sannie75

Mike

moet je betalend lid zijn om hieraan mee te mogen doen?
Holtkamper Cocoon membrane airco 2012.
Met de Vrouw en Kindjes.

muis

Nee hoor, alle leden met een vouwwagen kunnen meedoen  :J

Mike

das leuk ik gaat het hier eens voorstellen en wie weet  :>
Holtkamper Cocoon membrane airco 2012.
Met de Vrouw en Kindjes.

Jon

We hebben ons aangemeld, na ruim vier jaar op dit forum wordt het tijd eens wat leden te ontmoeten, en in de lijst stond nog geen CCC en dat leek ons wel belangrijk :P
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

muis

Chrisje

Yes, geregeld. Ik ben vrij.
Gezellig weer samen klappen.

pwg-van-ej

Citaat van: muis op juli 13, 2021, 12:00:52 PM

Gaan we passen op dat groepsveld... want het groepsveld is kleiner geworden

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk