Chattopic najaarsweekend 2021

Gestart door muis, juli 09, 2021, 04:48:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

Theu

Citaat van: Rijksen op september 06, 2021, 08:12:22 AM
En ik maar denken dat ik de enige was met stress en natte spullen  :> :> :P
Ik had alleen natte spullen. Of eigenlijk een natte tent.
De stress die leg ik graag bij de een ander. :-))

Klappen met de Combi Camp Flexi T&T.
Niet omdat het moet....

Rijksen

Het hele weekend gaat niet lukken maar ik kom toch van vrijdag op zaterdag even langs met Marit. De vouwwagen voor een nacht is net te veel werk dus zal het een tentje zijn. Kunnen we mooi het vrijdag en zaterdag programma nog meepakken  :>

Theu

Gezellig! :)1303]

Niet omdat het moet....

Chris N

Kan ik als nieuw forumlid ook langskomen met de vrouw en kids om te kijken wat jullie ervaringen zijn? Wij willen op (korte) termijn zelf ook vouwwagen aanschaffen maar hebben vrijwel geen eigen referentiemateriaal. Zou zinvol en leuk zijn om eens ervaring te horen van jullie.

Vriendelijke groet,

Chris

muis

Zeker,  jullie zijn van harte welkom :J

Theu

Eigenlijk moeten jullie dan op vrijdag om te kunnen zien hoe ze worden opgezet.

Niet omdat het moet....

Theu

Maar dan moet je ook op zaterdag komen om te zien hoe gezellig de club is en hoe iedereen zijn of haar vouwwagen gebruikt.

Niet omdat het moet....

Theu

En als je dan toch bezig bent dan op zondagochtend je stoelen weer neer zetten om het inklappen te bestuderen.

Niet omdat het moet....

Jon

Doen Chris, allemaal ervaringsdeskundigen die waarschijnlijk dan ook allemaal voor hun eigen bezit pleiten, maar dat mag :J
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

Chris N

Hahahaha, bedankt voor het enthousiasme. Wij gaan zeker langskomen. Wordt wel de zaterdag. Iets met werken op vrijdag :-)
Ik ben verder nog niet bekend met de camping dus is er een bepaalde plek waar ik zijn moet?? Leuk om jullie in levende lijve te ontmoeten.

Gr. Chris

GertjanA

De camping receptie ligt aan een doodlopende weg naar de boerderij. Als we dezelfde plek hebben staan we allemaal in het zicht. Het wijst zich vanzelf hoor.!

Jimmymichiels

In de loop van de weet ik of we afkomen se.
Normaal wel... in elk geval belgen zijn nog steeds welkom in nederland dus  :>

GertjanA