Klamboe luifel

Gestart door Jansen74, juli 31, 2021, 03:45:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jansen74

Misschien is de oplossing heel simpel, maar ik kan hem even niet bedenken..... heeft iemand al eens een klamboe of zoiets gemaakt (gekocht) voor aan de luifel van een Jamet Jametic? Zodat we dus wel gewoon lekker buiten kunnen zitten, zonder opgegeten te worden.... Ik ben benieuwd !

OhPeeCee

Wat dacht je van deze oplossing. Klamboe gekocht bij de Hema

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Hemertje

klamboe stof aan de luifelrand vastmaken (wasknijpers ofzo?) en de rest naar beneden laten hangen?

muis

Citaat van: OhPeeCee op juli 31, 2021, 06:38:17 PM
Wat dacht je van deze oplossing. Klamboe gekocht bij de Hema

Doe je dit echt zo?

metalpe

Iets minder opvallend dan zo'n bruidsjurk ;)

Verstuurd vanaf mijn motorola one hyper met Tapatalk

Jon

Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

muis

CEO

Waar is die Toco-Tholin te koop?

Gaan we zeker proberen!

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

If you choose not to decide, you still have made a choice!

Klapkuikuh

Die haal ik altijd bij het Kruidvat als ik verkouden ben, wereld spul.

Jon

Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

OhPeeCee

Citaat van: muis op augustus 02, 2021, 10:47:29 PM
Doe je dit echt zo?
Als er muggen zijn, storende muggen, dan kan je het 'sa avonds toch langer uithouden.  Werkt echt

muis

Jawel maar t oog wil ook wat,  nou moet ik wel zeggen dat ik weinig last heb van muggen.

OhPeeCee

Muis, toen ik nog een flyer had en de luifel extensie had met de tropical voorwand en de luifel normale slik lappen had kon je gewoon alles dicht ritsen met de plastic ramen open. Nu een cocoon aero, wel een voorwand ( die ik niet mooi vind) maar geen slik lappen, en de ruimte binnen krap is, is dit een snelle en een zeer goedkope oplossing. Deet en dat soort spul is mijn huid niet zo van gediend.

PenH

Als het werkt is het geen slecht idee!

Windkracht 4-6 op je luifel werkt ook heel goed tegen alle nare vliegbeestjes... Maar erg comfortabel is het niet!

Jon

En mooi of niet, het heeft wel iets romantisch....