Chattopic voorjaarsklapweekeinde 2022

Gestart door sannie75, december 29, 2021, 01:30:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

cahummel

Als het kan, komen wij pas donderdag in de loop van de dag, ik moet woensdagochtend nog werken, en ben zaterdag de hele dag weg wegens praktijk en theoretische toets voor mijn opleiding tot brandweerman. Daar wil ik dan woensdagmiddag en avond nog even wat voor leren, want op klapweekend komt het daar denk ik niet van.

muis

muis

Citaat van: Theu op mei 22, 2022, 07:35:43 PM
Het is echt wel hogere wiskunde grenzend aan pure wetenschap. :)6]:)23]

Ik kan je smilies niet zien maar het is idd alles uitstappen,  nog een keer meten, wisselen,  nog eens na lopen zodat iedereen een leuke plek heeft. Gelukkig hadden we hulp van 2 equipes waarvoor dank WW WW

Jon

Dat wordt kruisende scheerlijnen en anders, in het ergste geval, bij elkaar op schoot. Ook leuk :P
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

muis

Nee, kruisende scheerlijnen hebben we wel eens meegemaakt maar dat doen we niet meer. Liever 5x rondjes lopen dan alles op een kluitje  :J

Theu

Citaat van: muis op mei 22, 2022, 11:45:35 PM
Ik kan je smilies niet zien maar het is idd alles uitstappen,  nog een keer meten, wisselen,  nog eens na lopen zodat iedereen een leuke plek heeft. Gelukkig hadden we hulp van 2 equipes waarvoor dank WW WW
Was iets met een knipoog. ;-)

Rijksen

Citaat van: muis op mei 22, 2022, 11:45:35 PM

Zorg je wel dat je nog wat vakantiegevoel over houdt, het moet niet op werken gaan lijken  :) :)

muis

:# de rest is allemaal weer aan het werk,  ik zit nu heerlijk onder mn luifel naar de vogels te luisteren. Heerlijk genieten zo :J :J

Daan Rene

Citaat van: muis op mei 23, 2022, 12:39:53 PM
:# de rest is allemaal weer aan het werk,  ik zit nu heerlijk onder mn luifel naar de vogels te luisteren. Heerlijk genieten zo :J :J

Heerlijk even genieten van de rust

Ik zit op dit moment een beetje in de lapenmand vanwegen een schouder blesure.
Duimen dat het over is voor woensdag. ( gelukki g gaat het de goede kant op)

rene en ik komen woensdag in de loop van de ochtend. Als we klaar zijn rijd hij terug om de kids op te halen helaas zijn de beide laat uit(15.40/16.10). Maar dat mag de pret niet drukken

FriedelP

Citaat van: muis op mei 23, 2022, 12:39:53 PM
Dat doe ik mestal tijdens het werken zelf ook  :J In mijn landschapskantoor (tuin)

Mike

Hoe laat moet je er zondag vanaf zijn?
heb volgens mij eerder al ergens gelezen maar ken niet meer vinden.
Holtkamper Cocoon membrane airco 2012.
Met de Vrouw en Kindjes.

muis

Er is geen vaste vertrektijd, je mag in de middag ook vertrekken

Mike

Citaat van: muis op mei 23, 2022, 04:26:02 PM
Er is geen vaste vertrektijd, je mag in de middag ook vertrekken

Das chilll op t gemakkie inpakken..
Holtkamper Cocoon membrane airco 2012.
Met de Vrouw en Kindjes.

Jon

Vanochtend nog even nieuwe banden onder de klapper, nu ready for take-off....
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

Ccindy

Citaat van: muis op mei 23, 2022, 01:00:43 AM
Nee, kruisende scheerlijnen hebben we wel eens meegemaakt maar dat doen we niet meer. Liever 5x rondjes lopen dan alles op een kluitje  :J

Was anders wel onwijs gezellig toen!!  :J
Don't be afraid to fail, be afraid not to try