Chattopic voorjaarsklapweekeinde 2022

Gestart door sannie75, december 29, 2021, 01:30:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

Daan Rene

Deze maar hij is wel een beetje nieuwsgierig
Houd van mensen en knuffelen
(Mylo is een cockapoo van 2-11-2021)

muis

Jon

Citaat van: Alex op januari 16, 2022, 10:09:50 AM
als ik een harde bodem neem dan zitten er ook harde wanden omheen.;)
Juist ja, laat niet onverlet dat we deze week toch voorzichtig ons licht gaan opsteken bij Eriba voor een Touring, dat is het enige ontwerp wat bij mij door de beugel kan. Toenemende artrose dwingt je toch 'n keer een andere afslag te kiezen. Maar we hebben geen haast, en geld is ook nog wel een issue gezien de nieuwprijzen van die sleurhutjes en we bivakkeren gewoon met de CCC tijdens het weekend :)
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

nienke

Hallo!

Wij overwegen om ook een keer aan te sluiten. Zijn er ook veel enthousiastelingen met een Aart Kok? Want daar is toch geen apart weekend voor?
En ik ben benieuwd of iedereen elkaar al kent en altijd met vrienden komt, of zijn er meer mensen alleen met het eigen gezin, zoals wij wellicht?

En laatste vraag, hopelijk zijn er nog meer tieners, zodat het voor onze kinderen ook leuk is?
We zijn super benieuwd!!

Groetjes Nienke

Alex

Het mooie is juist dat we met zoveel mogelijk verschillende merken bij elkaar komen.
Er zijn elk jaar we nieuwe leden die meedoen dus wees maar niet bang iedereen kan aanschuiven en mag overal aan meedoen maar ben je iemand die juist wat meer op zichzelf is dan zijn jullie ook van harte welkom.
De moto is Je mag maar moet niet overal aan meedoen.
Maar let wel op voordat je het weet hou je er vrienden voor het leven aan over. ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Theu

En tieners komen er zeker!
Sterker nog er zijn er die zelfs helpen met het eea te organiseren. Dus ook de tieners voelen zich erg thuis op deze weekenden.
Ook al vaker gehoord dat ze niet meer zouden meegaan en op het laatste moment toch wel meegingen.

Alex

Bij die van ons zal het van hun werk afhangen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

nienke

oh dat klinkt allemaal heel gezellig!! nou, dan denk ik dat we elkaar daar gewoon gaan ontmoeten!! gezellig hoor!!

Alex

Komt wel goed.
Loop wel ergens onherkenbaar rond. ;)

Theu

Ja hoor Alex en onherkenbaar. :)848]🥱

Alex

Zijn er toch elk jaar weer genoeg die verbaast kijken als ik mijn identiteit verklap. :P :P

pwg-van-ej

Wij sluiten dit jaar waarschijnlijk weer aan bij het najaarsweekend.... Werk/school/sportwedstrijden/trainen en NK deelname... maken het erg lastig qua vakantie planning... we hebben nu een hele week in Nederland geboekt met Hemelvaart...meestal is 't op het voorjaarsweekend goed weer... dan hebben wij het ook .. misschien dat we nog een dagje komen buurten :)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

nadine40

Helaas met Hemelvaart al andere kampeerplannen, maar hopelijk met het najaarsweekend wel van de partij met onze CCC.

Mike

hallo
even wat vragen.
vanaf hoe tot hoelaat mag je erop?
want onze ervaring met onze eerste vouwwagen vakantie vorig jaar was dat we toch wel goed 5 to 6 uur moesten opbouwen van de vouwwagen dus wij twijfelen nu of het het waad is om dat te doen voor een weekend om zo lang op en af te breken...
iemand tips?
Holtkamper Cocoon membrane airco 2012.
Met de Vrouw en Kindjes.

Alex

Misschien een optie om niet alles op te bouwen?
Welk merk heb je?
Voor het afbouwen heb je meer tijd omdat we niet gelijk in de ochtend weg hoeven

Pfff met dit weer gaat het wel kriebelen.
Als alles goed gaat dan word dit de laatste keer voor de cocoon.
Iemand nog een vouwwagen nodig?

Verstuurd vanaf mijn CPH1941 met Tapatalk