Campooz LJ trekking besteld!

Gestart door KellyVG, april 09, 2022, 09:22:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

KellyVG

Gewoon even kort: dankjewel voor alle info die ik hier reeds mocht ontvangen! Mede dankzij jullie is de kogel door de kerk en de Campooz LJ trekking besteld!

Ik kan nu beginnen met zoeken en andere vragen stellen over meubilair, koken, ... :-) Nog veel aan te schaffen!

Yona

Gefeliciteerd met de aankoop van jullie Campooz, wanneer gaat deze geleverd worden?
Holtkamper Aero 2022 • Cabanon Mercury deluxe 2016-2021 • Baco 4000 tent 2014-2015 • Daarvoor vliegen naar waar het maar warm is.

martijn82

Citaat van: KellyVG op april 09, 2022, 09:22:09 PM
Gewoon even kort: dankjewel voor alle info die ik hier reeds mocht ontvangen! Mede dankzij jullie is de kogel door de kerk en de Campooz LJ trekking besteld!

Ik kan nu beginnen met zoeken en andere vragen stellen over meubilair, koken, ... :-) Nog veel aan te schaffen!
Gefeliciteerd. Veel plezier met de voor pret

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk

KellyVG

Citaat van: Yona op april 09, 2022, 10:19:09 PM
Gefeliciteerd met de aankoop van jullie Campooz, wanneer gaat deze geleverd worden?

April/mei staat er op de bon.  Maar kon snel indien gewenst. Alleen hoeft dat niet voor ons 😉

FriedelP

Citaat van: KellyVG op april 10, 2022, 07:42:22 PM
April/mei staat er op de bon.  Maar kon snel indien gewenst. Alleen hoeft dat niet voor ons 😉
Van welk jaar?  :#  Die vraag moet ik altijd op het werk stellen om geen verassingen te hebben bij dergelijke schattingen beloften  ::)

bernie

Proficiat!!! Heb je hem eerder dan wij onze safari! Maar als je net zoveel voorpret hebt als wij...... Dan komt dat zeker goed!

nadine40

muis

Wilfried

Gefeliciteerd!
Perfecte keuze, zou ik zeggen.
Wij hebben onze bestelde LJ Camping afgelopen weekend opgehaald
De zomerpret is alvast begonnen  :>

g11ling

Jullie hebben je alvast goed voorbereid! Gefeliciteerd met de aankoop!
Er is ook een actieve FB groep waar je info kan krijgen.  Al vind ik het forum overzichtelijk en sommige onderwerpen zijn nou eenmaal niet merkgebonden.
Ik klap, jij klapt, wij klappen