het eerste klapweekend

Gestart door mr4hughz, maart 01, 2009, 01:42:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

Gekoppelde gebeurtenissen

marcel.s

ja kroesen met dat hok met vouwwagen  I: :W

jippieieieieieieieieieieieieieieieieieieieiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

robh

Ik heb net ons reserveringsmailtje gestuurd.
'T wordt wel "druk", want het vlak ervoor gaan we ook al naar het andere weekeinde.
Ik weet in ieder geval dat de kids het prachtig vinden om er wat vaker op uit te gaan.
Of we dit jaat ook weer 5 keer weg gaan halen weet ik nog niet.

Wij komen met z'n vieren. 2 Kids ( 4 en 6 jaar) en met vouw-antiek,....enne misschien ook wel met trek antiek.
Ik hoop dat er ook andere kids zijn.

Rob

Alex

Ja hoor wij hebben er ook 2 (5 en 7 jaar)
Top dat je ook komt.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Klavertjes

Citaat van: robh op maart 13, 2009, 10:44:47 PM

Wij komen met z'n vieren. 2 Kids ( 4 en 6 jaar) en met vouw-antiek,....enne misschien ook wel met trek antiek.
Ik hoop dat er ook andere kids zijn.

Rob

Vouw-antiek, hoe oud is dat?

Wij komen met onze kids van 5 (zoon) & 8 (dochter) jaar dus nog meer kids aanwezig!

Groeten Fam. Klaver, Alkmaar
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Alex

Joepie hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Klavertjes

En ook onze bevestiging is binnen!

Enig idee hoeveel er nu definitief gereserveerd hebben bij de camping?
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

fish

Citaat van: klavertjes op maart 20, 2009, 06:45:48 PM
En ook onze bevestiging is binnen!

Enig idee hoeveel er nu definitief gereserveerd hebben bij de camping?

Staat hier   http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,2738.0.html

Richard

Wij komen ook, net de e-mail  verstuurd naar Boomans, :**

Groetjes Richard Anne-Marie en Rory 6 jaar    >:( plus onze 2 pitbulls... :# wodan en lector

Alex

Mooi man het word nog druk zo.

Richard

Geachte Klappers,

we komen met een Roadmaster  I:
lekker relax, na een pinksterweekend weg en dan weer naar de achterhoek  pff vermoeiend is het wel....  :ZZZ

See you there folks

Richard

De officiele bevestiging is binnen.

dus we mogen komen...
greetzz

Citaat van: Richard op maart 24, 2009, 09:56:02 PM
Geachte Klappers,

we komen met een Roadmaster  I:
lekker relax, na een pinksterweekend weg en dan weer naar de achterhoek  pff vermoeiend is het wel....  :ZZZ

See you there folks

panevino

Hier ook. Ik had alleen wel gevraagd wat het exact zou kosten, maar dat waren ze toch even vergeten erbij te zetten .. [zucht]
// Marcellino Pane e Vino \\

Alex

Dat vergeten ze volgens mij bij iedereen. ;)

maika

hoi hoi, wij komen ook, waarschijnlijk ( moet ik nog met vic over hebben) komen wij donderdags al en gaan zaterdag avond naar huis vanwege de verjaardag van de kleine.

Ik heb nog niet geboekt heb wel al gekeken maar wil het ff samen met vic doen want ben een beetje dom, valt de vw onder tent?

groetjes suzette

Alex

Top dat je wil komen.
Die Victor heeft het maar getroffen met zo'n flexibele vrouw.
Dat zijn al 7 wagens.