Chattopic najaarsklapweekend 2022

Gestart door muis, juli 15, 2022, 09:58:53 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jootje1710

Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

Krizz

Was een heerlijk weekend weer...
Dank voor de organisatie... WW WW WW
The KubbKing is dead... long live the New King

muis

Citaat van: FrankAndrea op september 18, 2022, 08:37:46 PM
Hier een ander spel dat lijkt op kubb:knapsack. Ik weet niet of de link goed werkt. ::)
https://youtu.be/cpIhMOKeKjw

Ik had het er met Wilma over.
Wat grappig  :J

Theu

Ook wij hebben ons weer prima vermaakt. Iedereen bedankt daarvoor. En met name de dames van de organisatie. :)1319]

Rijksen

Was een prima weekend, gezellig om zo lekker buiten met "gelijkgestemden" te verblijven. Heerlijk om een beetje improvseren en zaterdag toch allemaal droog te kunnen eten  :>

Op de wagen zelf na was het meeste vanmorgen al weer droog. Gaat toch verrassend snel als je het goed uithangt op de zolder. De wagen gaat vanmiddag naar de stalling om te drogen dus dat komt ook wel weer goed.

iedereen bedankt voor het toffe weekend !

GertjanA

Jootje1710

Ook bij ons staat de vouwwagen te drogen, wel met horten en stoten gezien de korte, maar heftige buien vandaag  :J :J :J
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

Rijksen

Zonder zorgen over een buitje meer of minder  :>

Theu

Wij klappen hem straks nog even open en evt morgenmiddag nog een keer.

Leuk om te zien hoe iedereen zijn of haar klapper laat drogen.

Chrisje

Ik heb ook weer een geweldig weekend gehad. De vouwwagen staat nog steeds uitgeklapt op de oprit. Hopende dat hij morgen droog is.

metalpe

Ziet er leuk uit allemaal. Wij zullen er op een 'doordejaars' weekend waarschijnlijk nooit bij kunnen zijn, maar 't is wel altijd leuk om te zien. Ik zou m'n ogen nogal uitkijken!

Verstuurd vanaf mijn motorola one hyper met Tapatalk

Theu

Vanavond nog even opengeklapt op de parkeerplaats onder de "gym world" en in ieder geval even laten luchten.
Er stond alleen geen zuchtje wind dus morgen nogmaals open zetten.

muis

Ik heb hem ook open staan, zit weer onder mn luifel ::)

Rijksen

Klaar om in winterslaap te gaan, tot volgend jaar voor nieuwe avonturen  :>

Mike

Hallo
Mischien wel erg vroeg maar ik moet mijn dagen door gaan geven voor volgend jaar is er al meer bekend over de datum van het voorjaarsweekend?
dan kan ik dit meenemen in mijn vakantie aanvragen voor 2023.
:K :K :K

:O :O :O :O
Holtkamper Cocoon membrane airco 2012.
Met de Vrouw en Kindjes.