Chattopic najaarsklapweekend 2022

Gestart door muis, juli 15, 2022, 09:58:53 PM

Vorige topic - Volgende topic

GertjanA

FrankAndrea

GertjanA

Wel grappig dat ik, omdat ik wifi wil, een modem krijg.. wtf? Dat moet dan wel superwifi zijn!

muis

Ja dat hoort erbij, het kan niet via de wifipaal begreep ik. We staan op de luxeplekken  ::)

Rijksen

Hier ook de bevestiging binnen. Ik viel ook eerst van mijn stoel van de prijs en zag toen dat het vooral borg was voor het modem  ::)

Alex

Oei.
Ik als techie hoor en zie graag hoe ze dat hebben geregeld.
Zie de foto en manier van WiFi aanbieden graag tegemoet.

Verstuurd vanaf mijn 2109119DG met Tapatalk

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

GertjanA

Citaat van: Alex op september 07, 2022, 08:24:19 AM
Oei.
Ik als techie hoor en zie graag hoe ze dat hebben geregeld.
Zie de foto en manier van WiFi aanbieden graag tegemoet.

Verstuurd vanaf mijn 2109119DG met Tapatalk

Vanaf de website vermoed ik dat het een kabelmodem is. De luxe plekken hebben cai aansluiting. Ik maak wel wat fotos.

Theu

Vind iedereen het zo'n handig inschrijfformulier van de camping of ligt dat aan mij?
De helft maar niet ingevuld. :)2955]

FrankAndrea

Citaat van: GertjanA op september 06, 2022, 11:03:46 PM
Wel grappig dat ik, omdat ik wifi wil, een modem krijg.. wtf? Dat moet dan wel superwifi zijn!

Ik neem toch aan dat er gewoon WiFi is. Op elke minicamping heb je tegenwoordig WiFi. Moet je daar om een modem vragen? Heb ik niet gedaan. ::)

Krizz

Wij staan al op de Heigraaf, er is wel WIFI ontvangst op het veld maar traaaagggg...
Paar tips: neem  zaklamp of hoofdlamp mee. Op ons veld is geen verlichting. Wat extra licht bij de tent voor scheerlijnen kan ook geen kwaad.
Tip 2: Neem een fiets mee... de camping is giga.
The KubbKing is dead... long live the New King

FrankAndrea

Citaat van: Krizz op september 11, 2022, 09:26:02 AM
Wij staan al op de Heigraaf, er is wel WIFI ontvangst op het veld maar traaaagggg...
Paar tips: neem  zaklamp of hoofdlamp mee. Op ons veld is geen verlichting. Wat extra licht bij de tent voor scheerlijnen kan ook geen kwaad.
Tip 2: Neem een fiets mee... de camping is giga.

Bedankt voor de tips. :J
Staan we ver van het sanitair?

Alex

Eindelijk een goede reden gevonden om onder het fietsen uit te komen.
Heb geen scheerlijnen om lampjes bij te zetten. ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Citaat van: Theu op september 10, 2022, 08:39:58 PM
Vind iedereen het zo'n handig inschrijfformulier van de camping of ligt dat aan mij?
De helft maar niet ingevuld. :)2955]
Nee, het is een enorm bagger formulier :N

Theu