Veranderingen aan de Trigano Oceane

Gestart door screech, maart 16, 2009, 08:46:16 AM

Vorige topic - Volgende topic

fish

Citaat van: screech op maart 16, 2009, 01:03:38 PM
Nou.... de fransen hebben nog wel meer nuttige zaken:
- portemonnee,
- troilet,
- trottoir,
- paraplu (vooral handig in NL) ,
- croissant,
.... en nog een aantal van die nuttige zaken.

:# :# :# :# :# :#  :H :H :H

Bonbon  :O

Henk CC

Er zijn stekkerdozen met een schakelaartje erin. Je moet een draad van hat mistachterlicht van je auto door knippen en op 54g zetten en van het schakelaartje terug naar je mist licht van de auto. Dit is een gewone 7 polige stekkerdoos. kosten ongeveer ?12.00 op het moment dat de stekker van je vouwwagen er op wordt aangesloten brand je mist achterlicht niet meer.
Het is wel zelf tedoen
Henk

screech

Citaat van: Henk CC op maart 16, 2009, 01:22:49 PM
Er zijn stekkerdozen met een schakelaartje erin. Je moet een draad van hat mistachterlicht van je auto door knippen en op 54g zetten en van het schakelaartje terug naar je mist licht van de auto. Dit is een gewone 7 polige stekkerdoos. kosten ongeveer ?12.00 op het moment dat de stekker van je vouwwagen er op wordt aangesloten brand je mist achterlicht niet meer.
Het is wel zelf tedoen
Henk

en wat doe ik dan met de continu stroom-draad die nu op 54g zit? afdoppen?

... maar dan zou ik ook gewoon de continu stroomdraad die er nu op zit eraf kunnen halen en je bovenstaande verhaal(tje) ook zo aansluiten op 54g. Dus van de kabelboom eerst naar de stekkerdoos, en vandaaruit door trekken het mistachterlicht van de auto.

Kan dat?

fish

Kijk uit voordat heel zuidholland zonder licht zit :#

screech

Citaat van: nel op maart 16, 2009, 01:54:37 PM
Kijk uit voordat heel zuidholland zonder licht zit :#

als ik in Hoorn (NH) ga sleutelen, denk ik dat het in Zuid-Holland echt wel mee moet vallen met dat licht. 

Mischien dat het wat gedimd wordt, maar uit zal het niet gaan  hoor. :#

Alex

Ahem dit is geen chat topic. :?

Ontopic blijven graag
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

fish

mr4hughz

ik heb een mistlicht op afstandsbediening afgetakt van de standaard verlichting, dus die kan nu alleen aan/uit wanneer de verlichting aanstaat.

en die afstandsbediening werkt met een complete vrachtwagen tussen aanhanger en vouwwagen .. (schoonvader trok de vouwwagen en ik reed in een auto zonder trekhaak maar wel met de afstandsbediening :))

screech

hmmm, ja.  Op zicht handig, maar een mistlicht heb ik al.
Enige probleem ermee is dat ie continu aan staat.

Ik blijf nog wel even doorzoeken naar de meest handige (en legale  :O) oplossing.

HarryV

Citaat van: screech op maart 16, 2009, 01:03:38 PM
Nou.... de fransen hebben nog wel meer nuttige zaken:
- portemonnee,
- troilet,
- trottoir,
- paraplu (vooral handig in NL) ,
- croissant,
.... en nog een aantal van die nuttige zaken.

:# :# :# :# :# :#  :H :H :H

enne: pain de stock

mr4hughz

Citaat van: screech op maart 16, 2009, 02:28:03 PM
hmmm, ja.  Op zicht handig, maar een mistlicht heb ik al.
Enige probleem ermee is dat ie continu aan staat.

Ik blijf nog wel even doorzoeken naar de meest handige (en legale  :O) oplossing.

ligt eraan, wissel je vaak van auto is radio grafisch het beste denk ik ..
gebruik je een koelkast in je vouwwagen dan is radio grafisch nogsteeds de beste optie ..

anders is het een schakelaar bij je constantstroom aanvoer .. voor de aanhanger ..

Henk CC

Als je naar de volgende website gaat,www.caravans.net; vind je aan sluit mogelijkheden voor een mist lamp en een constante stroom draad.
Henk

screech

Citaat van: Henk CC op april 06, 2009, 08:21:03 PM
Als je naar de volgende website gaat,www.caravans.net; vind je aan sluit mogelijkheden voor een mist lamp en een constante stroom draad.
Henk

Ik heb de website zitten afstruinen, maar alleen iets gevonden over een mistlicht met afstandsbediening. Dit is voor mij niet zinvol aangezien er al een mistlicht op de vouwwagen zit. Als je aan kan geven (of de link plaatsen) waar op de website je iets voor gezien hebt voor het aansluiten van een mistlicht op continustroom, dan heel graag.