Chattopic voorjaarsklapweekend 2023

Gestart door muis, december 09, 2022, 11:38:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

cahummel

Ik krijg mijn piketdienst bij de brandweer niet weggeruild, dus wij kunnen helaas niet komen, ik heb de hele week piket tot maandagavond de week erop  huil

KlapJoeri

Citaat van: cahummel op mei 12, 2023, 08:43:42 PM
Ik krijg mijn piketdienst bij de brandweer niet weggeruild, dus wij kunnen helaas niet komen, ik heb de hele week piket tot maandagavond de week erop  huil

Klapweekend is heilig ;)
The cold never bothered me anyway.....

Miekje

Alex

Ja.
Maar hou er rekening mee dat het 4 amp is.
Dus niet alles tegelijk aanzetten.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

GJT

Hoorde ik nu iets over een verbod op elektrische dekens?  :J  :# :P

Alex

Jij wilt dat Bonny niet komt zeker?  ;p
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Bonny

Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

getiem

Citaat van: Alex op mei 12, 2023, 10:48:00 PM
Ja.
Maar hou er rekening mee dat het 4 amp is.
Dus niet alles tegelijk aanzetten.
Geen Holtkamper windforces dus ;)

Veel plezier allemaal volgend weekend.
Kamperen met de wouw-factor

KlapJoeri

Citaat van: getiem op mei 13, 2023, 08:34:37 AM

We gaan het toch gewoon proberen!!  :#
The cold never bothered me anyway.....

GJT

Citaat van: getiem op mei 13, 2023, 08:34:37 AM

Veel plezier allemaal volgend weekend.

Dat werkt prima met de nieuwe regelelektronica van HK. Aanloopstroom wordt keurig geregeld en zekeringen gaan er niet uit. Aero vorig jaar zonder problemen opgezet met Windforce.

Alex

Nou de wagen staat ingepakt en wel klaar.

Hemertje

Citaat van: GJT op mei 13, 2023, 08:54:22 AM
Dat werkt prima met de nieuwe regelelektronica van HK. Aanloopstroom wordt keurig geregeld en zekeringen gaan er niet uit. Aero vorig jaar zonder problemen opgezet met Windforce.

helaas is dat niet iedereen gegund die nieuwe regelelektronica
jammer ook dat Holtkamper niet in de AfterMarket inspringt qua WF sturing

Daan Rene

Rene komt met Quinn en Mylo al overdag.Tijd nog niet bekend :H
Ik kom later met Tess die is pas om 16.05 uit en heeft nog een belangrijke amibitieles begin van de avond.

Maar we hebben er zin in :> :> :> :>

Alex

Nou ik zit hier natuurlijk hemertje zijn opzet instructies weer uit mijn hoofd te leren.  ;)
Want tja het opzetten moet wel weer soepel lijken met al die ogen op mij gericht. :)