Chattopic voorjaarsklapweekend 2023

Gestart door muis, december 09, 2022, 11:38:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

Aardbei

Hier ook goed thuisgekomen. Was gesorteerd, nog geen zin gehad om er één aan te zetten

Was lekker rustig rijden op de weg, 2 uurtjes over gedaan. En bij thuiskomst stond de verse cappuccino klaar  O0

Onwijs bedankt voor het organiseren én voor het fijne plekje!  WW
Ik vond t heel gaaf en bijzonder om mee te mogen maken. Blijft gaaf zoveel vouwwagens bij elkaar

En Mees kon zo ook meteen oefenen met hond dichtbij, aangezien (de dochter van) buurman Tom Trigano de hond mee had. Ik heb er niks over gezegd tegen Mees (hij kan er soms echt bang zijn) en Mees heeft er ook niks over gezegd. Perfect dus!

Daarnaast stond Mike met oa dochter Kaya. Die 2 hadden elkaar ook gevonden.

Sws heel leuk om te zien hoe mijn zoontje opgenomen werd in de groep met kids. Hij heeft (net als ik) ook erg genoten! Hij wil héél graag nog een keer naar een klapweekend vd vouwwagenclub
2020 > Camp-let GLX 1984
2023 > Camp-let Passion 2023
2025 > Holtkamper Kyte 2025

Miekje

Wat leuk, de foto's. Dank je wel! Ik heb ook genoten, ondanks dat het de eerste keer was. Bedankt voor alle gezelligheid en wellicht tot ziens!

Rijksen

Het was weer een heerlijk weekend met veel gezelligheid. Het was "maar" vier dagen maar het voelde als een vakantie van 2 weken. Het weer werkte hier ook wel erg in mee. Lekker de hele dag buiten en genieten maar. Kids hebben zich ook prima vermaakt en hebben onwijs genoten.

Wij hebben gisteren alleen de kleding uit de wagen gehaald want vrijdag gaan we weer op pad.  :> :> :>

nadine40

Wij hebben ook enorm genoten. Mooi weer, aardige mensen, mooie locatie, en waanzinnig veel tips tricks, hulp en advies voor ons als nieuwe Holtkampers. Dank voor de goede organisatie!

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Rijksen

Heb ik het toch goed gehoord, ik dacht al dat ik drone hoorde vliegen. Altijd leuk  :)

Jon

Ziet er leuk uit, ook dat Holtkamperrijtje, dat viel me vorig jaar ook op. Worden die op verzoek bij elkaar gezet?
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

Alex

Je kon wel aangeven of je bij bepaalde leden kon komen te staan.
Maar dit jaar was het in detail uitgevoerd. ;)
Kyte aero kyte aero enz enz
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Jon

Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

Alex

Zo lijkt het wel ja.
Al is elke nieuwe Jamet duurder dan die van mij. ;)
Mijn wagen trekt het gemiddelde prijs flink naar beneden. :P

Hemertje

Citaat van: Alex op mei 23, 2023, 01:45:37 PM
Zo lijkt het wel ja.
Al is elke nieuwe Jamet duurder dan die van mij. ;)
Mijn wagen trekt het gemiddelde prijs flink naar beneden. :P

en je had niet eens het vieste doek  :#

nadine40

Bonny

Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

nadine40

Citaat van: Mike op mei 21, 2023, 06:05:24 PMVoor degene die het willen weten kaya is goed ziek gelukkig op de laastte dag.

Mike, Kaya alweer een beetje opgeknapt?

Mike

Hallo. Kaya is eindelijk weer beetje opgeknapt ze had week koorts en spuugen en ook allemaal blaasjes in haar mond en lip waarschijnlijk buikgriep en een soort virus 8n haar mondje eten gaat lastig nog steeds maar ze is iig weer naar school. Bedankt voor de intrese
Holtkamper Cocoon membrane airco 2012.
Met de Vrouw en Kindjes.