Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Voor/achterkant luifel monteren  (gelezen 1004 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MarjanGroenhout

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2
  • Merk: kampeermiddel : Trigano Alpha
Voor/achterkant luifel monteren
« Gepost op: april 07, 2023, 10:06:02 am »

Hallo allemaal,
Is het mogelijk bij de trigano alpha om de disselkant als voorkant te gebruiken en daar de luifel aan te monteren?
Gelogd

Norro

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 66
  • Merk: kampeermiddel : Trigano Itinea
Re: Voor/achterkant luifel monteren
« Reactie #1 Gepost op: april 07, 2023, 10:14:43 am »

IK heb zelf de Alpha bekeken, uit eindelijk de Itinea gekocht.
maar volgens mij is dit niet mogenlijk, je zou natuurlijk wel iets van een luifel kunnen creeren.
Gelogd

astridG

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 248
  • Merk: kampeermiddel : trigano alpha 2011, ex-odyssee, ex-spacer
Re: Voor/achterkant luifel monteren
« Reactie #2 Gepost op: april 07, 2023, 06:03:52 pm »

Kwestie van proberen, lijkt mij. Trigano staat erom bekend dat ze elk jaar wel iets wijzigingen, ook in de ritsen, b.v. waar de rits begint, een rits in 2 delen of aan 1 stuk. Als er achteraan 1 of meer ritsen zitten om een achtertent te maken, dan nog is het niet zomaar te zeggen of het bij jullie gaat lukken om jullie luifel aan de achterkant te ritsen. Gewoon kijken of t past.
Gelogd

Bert1980

  • Gast
Re: Voor/achterkant luifel monteren
« Reactie #3 Gepost op: juli 25, 2023, 11:17:30 am »

Hoi Marian,

De luifel kun je er wel aan monteren als het goed is (wordt los verkocht als optie)

Het dak van de voortent (wat sommigen de luifel noemen) zal waarschijnlijk niet gaan, die rits is veel te lang.
Er zijn wel verloop-ritsen verkrijgbaar in de handel, maar die zijn normaliter bedoeld om een korter item (zoals een luifel) aan een langer item te maken.
(niet andersom)
Ik denk ook dat het dan wat lastiger wordt om je "zij-flappen" van je voortent-dak netjes te spannen.

Wij misten afgelopen zomer ook schaduw en hebben ook vaak achter de tent (dus aan de dissel-kant) gezeten voor wat schaduw.
Bij terugkomst dus meteen de optionele luifel besteld en die gaan we dit jaar eens flink uittesten!  :>

Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal