Foto’s en bestanden zijn niet te bekijken/openen

Gestart door AlexWalker94, juli 26, 2023, 06:47:20 AM

Vorige topic - Volgende topic

AlexWalker94

Goedemorgen,

Ik ben nieuw op het forum. Mijn naam is Alex en ik heb van de week een Walker Doublette uit 1988 gekocht met mijn gezin. Het is exact dezelfde als de Doublette die mijn ouders hadden 25 jaar geleden. Wij gingen 14 jaar lang kamperen in Zeeland, waarvan zeker 8 jaar met de Doublette.

Ik probeer instructieboekjes en foto's te bekijken op het forum maar alles is "beschadigd" zoals wordt gemeld. Ik probeer het forum te gebruiken via TapaTalk. Op internet doen de foto's en bestanden het wel

Hier een voorbeeld:

Waar kan dit aan liggen? De pdf en word bestanden werken ook niet helaas.

Kan iemand mij helpen.

Met vriendelijke groet
Alex

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Alex

In welke topic staan de bestanden die je nodig hebt.
Tapatalk doet wel eens raar.
Dit is 1 van de redenen dat we van de winter over gaan naar een Forum software die dit niet nodig heeft.

Verstuurd vanaf mijn RG655 met Tapatalk

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

AlexWalker94

Citaat van: Alex op juli 26, 2023, 09:39:12 AM
In welke topic staan de bestanden die je nodig hebt.
Tapatalk doet wel eens raar.
Dit is 1 van de redenen dat we van de winter over gaan naar een Forum software die dit niet nodig heeft.

Verstuurd vanaf mijn RG655 met Tapatalk

Dan doe ik het voor nu wel even via de browser. Ik wacht graag de software af! Heb de bestanden inmiddels via de browser kunnen downloaden! Dank voor de snelle reactie!