Ervaringen met de Open Air?

Gestart door AngelH, augustus 06, 2023, 05:14:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

AngelH

Wij hebben gisteren in een showroom de Alpenkreuzer Open Air zien staan en zijn benieuwd of er hier leden zijn met deze vouwwagen en wat hun ervaring is met de Open Air.

Jer81

Heb er helaas geen ervaringen mee maar kwam onlangs wel op deze openbare Facebookgroep waar iemand veel informatie over deze wel hele gave vouwwagen deelt; https://m.facebook.com/groups/2793110800830968/?ref=share

ronkarmiggelt

Ben laatst bij Caravancentrum Waterland geweest om eens te kijken naar een Open Air. Er werd mij verteld dat ze hem niet meer willen verkopen omdat ze te zwaar zijn bij het opzetten.
Hebben daarna bij de Campfire gekeken en vonden deze eigenlijk veel mooier dan de Open Air. Deze gaat er dus ook komen. Mooie klapper en erg netjes afgewerkt.

Jer81

Citaat van: ronkarmiggelt op juli 02, 2024, 01:46:52 PM
Ben laatst bij Caravancentrum Waterland geweest om eens te kijken naar een Open Air. Er werd mij verteld dat ze hem niet meer willen verkopen omdat ze te zwaar zijn bij het opzetten.
Hebben daarna bij de Campfire gekeken en vonden deze eigenlijk veel mooier dan de Open Air. Deze gaat er dus ook komen. Mooie klapper en erg netjes afgewerkt.
Klinkt mij in de oren als onzin. Heb dat ook nog niet gehoord van gebruikers.
De Campfire is zeker een mooie wagen.