Vouwwagen herkennen in stalling?

Gestart door Hart-zicht, januari 11, 2024, 05:00:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

Hart-zicht

Hoe maken jullie je vouwwagen herkenbaar in de stalling? Inspiratie gevraagd  (en nee wij hebben geen disselbak)

Theu

Bij onze stalling word de vw buiten klaar gezet. Mogen niet binnen komen.
Maar bind er een fietsvlaggetje eraan. Zo'n mooie oranje.

OhPeeCee

Zit er geen kenteken meer op ?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Hart-zicht

Citaat van: OhPeeCee op januari 11, 2024, 05:19:16 PM
Zit er geen kenteken meer op ?

Jawel, maar ik dacht extra herkenning is wel praktisch

OhPeeCee

Zelfde eigenlijk als je zwarte kat ophalen in het pension, zitten er zes en je weet gelijk welke zwarte van   De 6 mee moet. Komt ook bij dat er maar twee vw's in de salling staan, een camp let en die van ons ( ja een kleine stalling)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

martjeklap

wij moeten paar dagen van te voren bellen of mailen en dan wordt ie klaar gezet. Mogen ook de (grote) stalling niet in.

Bonny

Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

kimopo

Leef vandaag, je weet nooit of er nog een morgen komt

Ernst

Bonny

Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Ernst

Klapmoose

Kenteken en bij onze stalling is het verplicht de vouwwagen te voorzien van je naam.

LarsNL

Hij wordt klaargezet, maar heb er ook weleens stoelen in of uitgehaald... en dan wijst hij hem aan. Maar hij staat nu al 2 jaar op dezelfde plek. Ik hoef hem toch niet te zoeken? Doet de stallinghouder lijkt mij (bij ons wel in ieder geval)

Jer81

Mijn vouwwagen staat bij mijn schoonouders in een dicht deel van de kapschuur. Dat is dus makkelijk vinden aangezien het het enige kampeermiddel is.

Toen ik een caravan had was het de enige Kip Navigator. Bovendien was die voorzien van kentekenplaat. En alle kampeermiddelen hadden aan het neuswiel een kaartje met naw gegevens.

Hart-zicht

Opgelost: stukje stof er aan de voorkant en zijkanten aangeknoopt met een symbooltje er op. Er zijn meer Holtkampers daar dus daarom de vraag. Dank voor de input!