Odyssee 2.x keuken en vocht

Gestart door Kevin2, januari 23, 2024, 09:58:33 AM

Vorige topic - Volgende topic

A l e x

De deur daar hebben wij ook wat jaren mee gestoeid, maar inmiddels gaat het nu al meerdere keren goed. De deur moet dicht zijn bij het afspannen, dan is er niks aan de hand.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

poldertoerist

Citaat van: A l e x op augustus 12, 2024, 04:09:04 PM
De deur daar hebben wij ook wat jaren mee gestoeid, maar inmiddels gaat het nu al meerdere keren goed. De deur moet dicht zijn bij het afspannen, dan is er niks aan de hand.

dat is bij iedere tent zo..
Adventure Awaits

A l e x

Citaat van: poldertoerist op augustus 12, 2024, 06:32:02 PM
dat is bij iedere tent zo..
Dat weet ik, maar ik dacht ik probeer een mede Odyssee gebruiker te helpen.

Kevin2

Bedankt voor de tips. Ondertussen hebben we 14 campings gehad en gaat het een stuk soepeler! We hadden van de winkel het advies gekregen om de voorgevel goed strak te zetten in de breedte, zodat de luifel er beter op gaat. Dat had dus als resultaat dat de deur niet lekker meer sluit. Ook moet je opletten dat je de verticale stokken bij de deur onder de juiste hoek zet. Als die te schuin staan dan kan dat voor de deur ook problematisch zijn.

Wat betreft de keuken, de deurtjes hebben een keer klem gezeten vanwege vocht, maar zijn vanzelf weer losgekomen na drogen. Het is geen fantastisch ontwerp maar al met al is hij heel functioneel en zijn we er blij mee.