Nu ook in het groen.

Gestart door Corien, februari 04, 2024, 06:58:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

Corien

De Nummero 13 is nu ook in groen beschikbaar. De keus wordt steeds makkelijker.:)4]
https://www.keeskampeert.nl/uitvoeringen-en-opties/nieuw-13-in-gronings-groen

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk

Alex

Vind hem dan een stuk mooier.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Korstend

Was wel nieuwsgierig naar zo'n Numero 13. Even op de website gekeken en toch wel geschrokken van de prijzen zeg. Opstapbankje voor het bed €155,-, lichtmetalen velgen €445,- en een garderobestang rvs voor €125,-.

Dan snap ik wel dat een groene, gelimiteerde kleur dan ook een meerprijs heeft van €400,- 😂

Ebbingnl

Alex

Nu nog het witte dekzeil en ik dan vind ik hem top  WW

Mooi kleuren combinatie zo
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Bonny

Citaat van: Ebbingnl op maart 02, 2025, 11:28:25 AMOok een mooi combinatie !

https://www.facebook.com/share/r/18egrsjHja/?mibextid=wwXIfr

Ik vind de kleuren combinatie heel mooi .

We missen nog een Kees kampeert op het klapweekend in spier ! :#
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Ebbingnl

Citaat van: Alex op maart 02, 2025, 11:45:31 AMNu nog het witte dekzeil en ik dan vind ik hem top  WW

Mooi kleuren combinatie zo

Zit je wel hoog geloof ik dat zeil :P , vinden wij net weer een van de leuke details van de KK, de kleurstelling.

Alex

Yup.

Maar realiseer me wel dat mijn smaak natuurlijk niet leidend is.

GJT

Hekel aan wit, je blijft poetsen :#

Bonny

Leuke profiel foto heb je .
 :P

Ebbingnl

Citaat van: GJT op maart 02, 2025, 05:24:00 PMHekel aan wit, je blijft poetsen :#

Kan uit ervaring zeggen, dat dat meevalt.

GJT

Citaat van: Ebbingnl op maart 02, 2025, 11:37:37 PMKan uit ervaring zeggen, dat dat meevalt.
Ik had er een knipoog achter moeten zetten. Ben met mijn derde witte auto op rij bezig :)

Ebbingnl

Citaat van: Bonny op maart 02, 2025, 11:58:01 AMIk vind de kleuren combinatie heel mooi .

We missen nog een Kees kampeert op het klapweekend in spier ! :#

Ik moet even kijken hoe dat weekend valt met mijn weekend diensten, anders kunnen we misschien even komen...

Bonny

Citaat van: Ebbingnl op maart 04, 2025, 09:28:48 PMIk moet even kijken hoe dat weekend valt met mijn weekend diensten, anders kunnen we misschien even komen...

Dat zouden we heel erg leuk vinden ! :>