Het grote klapweekend 2025 chat topic

Gestart door Alex, mei 20, 2024, 08:19:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

kimopo

Citaat van: kimopo op mei 01, 2025, 07:30:08 PMAbsoluut...en als 't ff meezit brengen we voor iedereen'n goodie mee 😉

Nog ffies wachten...
Leef vandaag, je weet nooit of er nog een morgen komt

Bonny

Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Bonny

De boodschappen zijn binnen .
Wij gaan dinsdag na het werk al naar de camping  :>
#zinin  :>

Van_looney

MOINK ballen moet je zelf regelen dit jaar, we hebben wat bedacht: https://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=29372.0

Komt helemaal goed denk ik zo!

radeu2603

Heel tof! 👍 Ik/Wij melden ons graag aan voor de workshop 🥳🥳. Zou tof zijn als ze ook te garen zijn op een cadac safari gas bbq...maar dat gaat denk ik wat minder goed omdat indirect/roken lastig is...of nog idee'en/tips? Wellicht ook gewoon proberen 😀

kimopo

Wij hebben tussen wat buien door Ukkie uit diens winterslaaphok gehaald en voor 't eerst uitgezet in onze verbouwde aanbouw.

Het is wat krapper dan voorheen maar hij kan uitgevouwen staan naast de sauna en we lopen dan langs de linnenkast en we kunnen gewoon bij de kapstok komen ☺️

We draaien de duimen dat iedereen straks tussen de druppels door kunnen opbouwen 🤞🤞

Bonny

kimopo

Citaat van: Bonny op mei 25, 2025, 08:48:39 PMAch het blijft vast droog  :J
tussen de druppels door in ieder geval wel

Stefaan

Ik moet me helaas afmelden, afgelopen weken was het spannend of mijn zoon Jonathan wel mocht proefzwemmen, het ging ineens zo moeizaam. Zaterdag heeft hij het proefzwemmen gehaald en mog hij komende zaterdag afzwemmen voor B. Echter het koste hem zo veel energie zaterdag dat veel pijn had en bijna niet meer kon lopen. Om het volgende week te laten slagen moet hij gewoon rustig aan doen om fit genoeg te zijn. Dan is kamperen even geen optie helaas. De camping heb ik al gebeld.

Alex

Jammer maar volgend jaar weer een kans.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Tim_V

Citaat van: Stefaan op mei 26, 2025, 08:55:34 AMIk moet me helaas afmelden, afgelopen weken was het spannend of mijn zoon Jonathan wel mocht proefzwemmen, het ging ineens zo moeizaam. Zaterdag heeft hij het proefzwemmen gehaald en mog hij komende zaterdag afzwemmen voor B. Echter het koste hem zo veel energie zaterdag dat veel pijn had en bijna niet meer kon lopen. Om het volgende week te laten slagen moet hij gewoon rustig aan doen om fit genoeg te zijn. Dan is kamperen even geen optie helaas. De camping heb ik af gebeld.
In combinatie met het bericht in het andere topic snap ik de keus. Heel veel succes (en vooral ook plezier) bij het diploma zwemmen!

Alex

Zo de eersten staan.
Laat het feestje maar beginnen
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Stefaan

Veel plezier iedereen en ik zal even zwaaien, tenslotte is Oosterwolde maar een steenworp afstand.

Tim_V

:>  :>  :>

Succes nog met al het water wat voorspeld is. En tot donderdag!

kimopo

Citaat van: Tim_V op mei 27, 2025, 08:07:08 PM:>  :>  :>

Succes nog met al het water wat voorspeld is. En tot donderdag!

Timing was top vanmiddag...tussen 14u en 17:45u droog 😊

Nú is 't ff íetsjes anders, kacheltje staat al klaar 😉