100km ontheffingsbord plaatsen op Aero windforce

Gestart door Gerrit1000, mei 30, 2024, 09:42:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

Gerrit1000

Hallo allemaal,

Binnenkort laten wij onze Holtkamper Aero windforce (uit 2020) keuren voor de 100km ontheffing.
Maar bij goedkeuren, waar plaatst ik dan de sticker, achter op bij de kentekenplaat is geen ruimte en op de linker spatbord is de ruimte ook niet geweldig.
Ik weet ook niet wat voor diameter de sticker heeft.
Wie kan ons helpen om de juiste plaats te vinden op de Holtkamper Aero windforce.

Alvast bedankt,
Gerrit

OhPeeCee

Gerrit1000

btje1977

Je kunt hem ook op het zeil plakken. Heb ik ook bij onze malawi gedaan. Heb je niet zo'n onhandig bordje.

Verstuurd vanaf mijn 23078PND5G met Tapatalk

kimopo

Citaat van: btje1977 op mei 31, 2024, 07:10:50 AM
Je kunt hem ook op het zeil plakken. Heb ik ook bij onze malawi gedaan. Heb je niet zo'n onhandig bordje.

Het moet toch op een vast onderdeel en mag toch niet op een verwijderbaar item zoals een dekzeil ?
Leef vandaag, je weet nooit of er nog een morgen komt

FrankAndrea

Wij hebben hem ook op het dekzeil omdat het nergens anders past. Dat ding is veel te groot.

btje1977

Citaat van: kimopo op mei 31, 2024, 10:16:31 AM
Het moet toch op een vast onderdeel en mag toch niet op een verwijderbaar item zoals een dekzeil ?
Maakt niet uit. Hij moet goed zichtbaar zijn.

Markvv

Bij hebben zo'n bordje besteld.
https://www.aanhangwagendirect.nl/100-kmh-sticker-voor-duitsland.html?gclid=Cj0KCQjw6uWyBhD1ARIsAIMcADos_BvW7CkNdDjaAcTsIgh4msX2BgBCn7qEffdw6sjtPqlG7GOjycMaAkRaEALw_wcB

Deze hebben wij aan de achterkant van het linker spatbord bevestigd met pompnagels.
De sticker van de dekra hebben wij op dit bordje geplakt.

frankdrim

Op onze Cocoon 2021 heb ik de sticker op het lnker spatbord geplakt

RickB

Bij mijn eerste Holtkamper heb ik een springvorm van de Hema (zo'n taartbakvorm met losse bodem) gebruikt. Deze heb ik eerst vastgeschroefd naast de kentekenplaat. Het steekt er dus een stukje onderuit. Vervolgens de sticker opgeplakt. Heeft jaren prima gezeten. Succes!

Gerrit1000