Afmetingen wagenbak Cabanon Monaco

Gestart door JasonK, juni 02, 2024, 01:22:47 PM

Vorige topic - Volgende topic

JasonK

Sinds twee weken zijn wij de trotse bezitters van een Cabanon Monaco Basic 2023 model. Hij staat op dit moment in de stalling. We zijn nu aan het bekijken hoe we de opslagruimte in de wagenbak het best kunnen benutten. De afmetingen van de bak tussen de banken bedraagt volgens mij 1,89 x 0,95 x 0,48 cm (LxBxH). Nagemeten bij showroommodel De Wit Schijndel. Opslagruimte onder de banken destijds niet gemeten.

Weet iemand de inwendige afmetingen van de opslagruimte onder de banken? Gaat met name om de grootte van de openingen waar eventuele kratjes/opslagboxen doorheen zouden moeten.

En hoe wordt de opslagruimte onder de banken over het algemeen benut?

sammyvannorel

Kratjes is lastig denk ik: ik doe er altijd mijn ondertentjes, haringen,luifel en dat soort grut in; voorde grote vakantie gaat daar ook mijn Hollandse boodschappen in: hoef ik er maar 1 keer mee te zeulen: en onze toilettassen. Het meest vormvaste wat ik er tot nu toe in krijg is ons koffiezetapparaat en waterkoker.
Kamperen: een fortuin uitgeven om als oermens te leven

JasonK

Inmiddels een eerste nacht weggeweest met de vouwwagen en e.e.a. zelf na kunnen meten. Bij deze de afmetingen. Mogelijk heeft iemand er nog wat aan.

Wagenbak 189,5x94,5x32(+4) cm (LxBxH)

Zijvakken (opening achter) 83,5x21x31 cm (LxBxH)
Zijvakken (opening voor) 103x21x31 cm (LxBxH)
Zijvakken (binnenzijde) 220x27,5 cm (LxB)
Ruimte gasveer 70x5 cm (LxB)

Disselbak 103-114x60x57-61 cm (BxLxH)