Hoe vaak gebruik je een leveller?

Gestart door Arent, juni 08, 2024, 09:29:13 AM

Vorige topic - Volgende topic

Arent

Het is maar goed dat ik hem heb. Dit weekend familieweekend gehad en ik was de gelukkige met een scheve plek. Was dus een uitkomst. Is goed te doen met de ratel die er bij zit en als dat niet lukt is er een verlengde schacht voor over de ratel. Ik neem volgende keer een dop 15 mee voor op de boormachine  :P

Annemarie

Citaat van: spikehome op juni 12, 2024, 07:53:54 AM
Ik gebruik om te leveren een flat-Jack die pomp je gewoon op de hoogt die je nodig hebt die ik heb kan Max 12cm de huidige nieuwe kunnen 20cm.
Lekker compact meenemen ook.
www.flat-jack.nl
Ja, die hebben wij ook. Super handig! Voor de caravan aangeschaft, want die duwde je bij grote verschillen niet makkelijk op zo'n gele leveller. Voor de vouwwagen is het nu helemaal een eitje. Niet vaak nodig gehad, maar als het wel nodig is ben je blij dat je hem mee hebt.  :)
De flat-Jack neemt weinig ruimte in en is makkelijk op te pompen met een elektrisch pompje.

DrLivingstone

Citaat van: spikehome op juni 12, 2024, 07:53:54 AM
Ik gebruik om te leveren een flat-Jack die pomp je gewoon op de hoogt die je nodig hebt die ik heb kan Max 12cm de huidige nieuwe kunnen 20cm.
Lekker compact meenemen ook.
www.flat-jack.nl

Ik zoek nog een 2e hands model, op MP vragen ze er de hoofdprijs voor.
Iemand nog 1 liggen die hem toevallig kwijt wil voor een nette prijs?

FredKaan

Recent een elektrische schaarkrik gekocht voor 90 euro op Internet bij een Nederlands gereedschapsbedrijf. Werkt op 12 volt en kan 2000 kg heffen. Gewoon onder de as zetten en met een afstandsbediening (kabel) omhoog en omlaag. Nooit meer op de platte buik met een potkrikje omhoog pompen of met een plof omlaag vallen. Zit in een goede plastic opbergkoffer en weegt ongeveer 6 kg. Aanrader.