Waker Doublette Bedden Aanpassen

Gestart door AlexWalker94, juni 20, 2024, 05:02:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

AlexWalker94

Hallo iedereen,

Vorig jaar zijn wij weer met onze Walker Doublette op vakantie geweest en we hebben weer genoten! Elke keer hebben we het over te weinig ruimte in de slaapvertrekken. Voor onze dochters is op 1 klep genoeg ruimte om samen te slapen. Maar wij zijn vrij lang en 130 is toch ook iets te krap. Nu hadden mijn ouders vroeger exact dezelfde vouwwagen en hier weet ik dat de tafel die bij de vouwwagen hoort tussen de banken in de bak gelegd kon worden, hier een matras overheen en dan was er een extra bed.

Ik zou heel graag het bed verlengen tot aan de andere klep. Zodat wij een kwartslag kunnen draaien en veel ruimte hebben! Zo wordt ons bed inplaats van 130, 180 breed. En in plaats van 180, ongeveer 250 lang. Heeft iemand voor deze vouwwagen al eens een soortgelijke aanpassing gedaan? En zo ja zijn er tips?

Als er mensen zijn die überhaupt bed aanpassingen hebben gedaan. Ik sta open voor tips en tricks!

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet
Alex

Drikusniet

Bij camper zelfbouw wordt geregeld gebruik gemaakt van plankjes om en om, die in elkaar geschoven kunnen worden. Wellicht dat iets dergelijks als vervanging van de plank gemonteerd kan worden.