Nieuwe Raclet Panama up 2025

Gestart door Svd1234, december 22, 2024, 04:50:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

CEO

Bijkomend voordeel is dan, dat de klep van de blauwe stekker als borg fungeert. Met het iets lichter blauwe nippeltje kan je hem weer optillen en de stekker loshalen.
If you choose not to decide, you still have made a choice!

FriedelP

Ik had daar eerst ook vragen bij hoe dat moest geplaatst worden in die aansluiting. We hebben lang geen stroom gebruikt en bij de Safari staken we de draad in een hoek van het grondzeil tussen grondzeil en tent.

Echter thuis al eens geprobeerd en zo gedaan als de andere twee heren hier stelde en dat bleek wek goed te werken. Was daar uiteindelijk wel tevreden over.

Van de voortent kan ik niet veel zeggen daar we die zelf niet hebben, en enkel de luifel hebben.

Hij staat wel mooi!

FriedelP

Er zouden ook een twee tal stokken moeten over zijn van de basistent, om daar een luifeltje te hebben.

Bij de safari is de voortent standaard dus bestaan er standaard ook opzetfilmpjes van waar je veel kan uit leren. Bij de Panama Up zijn luifel en voortent opties en zitten die niet in de de standaard opzetfilmpjes waardoor het een stuk moeilijker is goed uit te zoeken hoe het weer zat.

Voor de luifel hebben wij die eerst aangerist en dan op de wagentent gelegd. Vervolgens de stokken die vanuit de wagentent kunnen uitgeschoven worden uitgeschoven en daar dan het voorste gedeelte aangebouwd nauwelijks uitgeschoven. De tent vooraan op de stokken bevestigd en enkel de middelste poot nog niet gezet. Vervolgens op gespannen en de middelste poot gezet, haringen en stormbanden geslagen. Dat ging zo redelijk vlot. Meeste werk zat in de haringen.

Voor de voortent zal het vermoedelijk wel totaal anders in elkaar zitten, maar mogelijk doet het hier een daar een belletje rinkelen dat kan mogelijk bij ons ook helpen.

Peter1982

Citaat van: Harmen82 op Vandaag om 03:17:09 PMJe kunt het blauwe dekseltje van de stekker ook in de stroomaansluiting kwijt. Even de stekker eruit halen en dan het klepje ook mee invoeren naar binnenin de aansluiting. Succes en veel kampeerplezier.
Dankjewel voor de gouden tip!

Peter1982

De twee staanders van de basistent waar je het luifeltje mee kunt maken hebben we in de zak gelaten inderdaad.

Die zorgden niet voor de grootste verwarring
Wat dat wel deed was het vastmaken van het A-frame aan de dwarsliggers. Maar ik heb al een plannetje bedacht voor de volgende keer

FriedelP

Citaat van: Peter1982 op Vandaag om 05:03:17 PMDe twee staanders van de basistent waar je het luifeltje mee kunt maken hebben we in de zak gelaten inderdaad.

Die zorgden niet voor de grootste verwarring
Wat dat wel deed was het vastmaken van het A-frame aan de dwarsliggers. Maar ik heb al een plannetje bedacht voor de volgende keer
Goed bezig dus, elke keer wat efficienter. Daarom dat ik hem meermaals voor we de eerste keer mee weg gaan in de tuin opzetten en elke keer wat aan de routine verbeteren. Ik heb wel de luxe dat in de tuin te kunnen doen en dat heeft helaas niet iedereen.

Peter1982

Dat is wel te gek als dat in eigen tuin kan. En dan met warm weer ook nog lekker buiten slapen.

Op de fotos de stokken waar ik eerder naar verwees. De stokken die we er bij kregen maar die in de showroom niet waren opgebouwd.

Let niet op hoe de lampjes er bij hangen, dat kan ook nog beter maar voor 2 nachtjes hebben we het er bij gelaten ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk