Cotton ball lights

Gestart door Nicky75, maart 08, 2025, 01:11:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

Nicky75

Hi, afgelopen vakantie is mijn lichtslinger voor in de voortent/luifel stuk gegaan en ben dus op zoek naar een nieuwe.
Nu is mijn oog op de Cotton ball lights gevallen, heeft iemand hier ervaring mee?
Hoeveel licht geven ze, makkelijk op te hangen/bergen, hoeveel ruimte gebruiken ze ingepakt en heb je genoeg aan de basisslinger qua lengte of moet je de uitbreiding ook nemen?

Klapkar2023

Haa Nicky,

Wij hebben een "basis" slinger en zijn redelijk tevreden. Precies genoeg om een luifel te verlichten.
Het is nogal een gehannes om ze elke keer uit de knoop te halen (kan ook aan ons liggen).

Voor wat betreft het licht, leuke sfeerverlichting maar net te weinig om een boek te kunnen lezen.

Alex

Wij hebben al verschillende versies lampjes gehad.
Was al snel flauw van het gehannes met uit de knoop halen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Jon

Gewoon niet verlichten en genieten van de duisternis.
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

martjeklap

voorde Cottonballs: als ze buiten hangen worden ze nat in de regen en drogen ze misschien minder snel dan ander materiaal, dus opletten met inpakken en tent droog opbergen.

A l e x

Die Cottonballs zijn vooral een hoop lucht dat ruimte inneemt bij het opbergen. Wij hadden ze thuis op de kinderkamer. Voor tijdens het kamperen zijn wij helemaal afgestapt van de slingers. Een tafellamp oid doet het prima en scheelt een hoop gedoe.

Rieno

Wij hebben ze onder de luifel van onze Jamet duo XL hangen. Niet te ver op de rand dus blijven ze droog. Voor transport heb ik 2 kistjes gemaakt van triplex om ervoor te zorgen dat ze niet in de knel komen. Valt qua ruimte wel mee.

Nicky75

Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb bij de Action weer dezelfde bolletjes gescoord als die ik had, scheelt ook een hoop in prijs.