Techniel

Gestart door danny0604731, mei 04, 2025, 06:06:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

danny0604731

Goedemiddag allen...een vraagje voor de techneuten in deze groep. Wij zijn aan het kijken om in het geval van nood een oof grid oplossing te hebben qua electra. En we denken hierbij aan bijvoorbeeld

https://www.anwb.nl/webwinkel/p/94881/delta-2-max-powerstation-ecoflow icm opvouwbare zonnepanelen

Nu is mijn vraag of deze accu/powerstation ook sterk en groot genoeg is om de Holtkamper Kyte (met de laatste versie blower) te gebruiken.

We weten dat we de wagen ook handmatig kunnen opzetten maar dat is niet mijn vraag:)56].

Hopelijk kunnen we wat leren van jullie....als absolute leek op dit gebied:)85]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Holtkamper Kyte (februari 2025)
big mistake☺(grote plastic doos)
Aart kok Livingstone Gamedrive
Jamet Rondo XL
Jamet Arizona

OhPeeCee

Is net een post geweest door een forum lid wat een grote batterij in zijn Aero heeft ingebouwd. Zelf heb ik deze power bank in utrecht op de KC beurs in actie gezien, en dat ging makkelijk zo een keer of drie open en dicht. Dit was wel een Aero waarbij de enkele pomp met een frequentie regelaar in toom gehouden wordt dat de Amp's niet door het dak gaan.

Dit is het stuk

Doe er je voordeel mee. Zoekfunctie off grid of zoiets dergelijks

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Seyude

Citaat van: danny0604731 op mei 04, 2025, 06:06:13 PMGoedemiddag allen...een vraagje voor de techneuten in deze groep. Wij zijn aan het kijken om in het geval van nood een oof grid oplossing te hebben qua electra. En we denken hierbij aan bijvoorbeeld

https://www.anwb.nl/webwinkel/p/94881/delta-2-max-powerstation-ecoflow icm opvouwbare zonnepanelen

Nu is mijn vraag of deze accu/powerstation ook sterk en groot genoeg is om de Holtkamper Kyte (met de laatste versie blower) te gebruiken.

We weten dat we de wagen ook handmatig kunnen opzetten maar dat is niet mijn vraag:)56].

Hopelijk kunnen we wat leren van jullie....als absolute leek op dit gebied:)85]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Heej,

Dat stukje wat de andere gebruiker doorstuurt is van mij. Wij hebben net 4 weken Scandinavië achter de rug. De gehele reis géén stroom nodig gehad! Werkt perfect. Het vermogen van de accu is genoeg om de pomp te draaien en opzetten of afbreken neemt ongeveer 3 tot 5% stroom van de accu.

Wij hebben het 400W zonnepaneel erbij, deze is erg groot, maar we willen ook in voor en najaar kunnen, dus dan heb je deze wel nodig. Afgelopen zomer vol weggegaan en de gehele vakantie tussen de 50% en 100% gezeten. Eén keer kwamen we onder de 20%, maar dat was na 5 dagen regen en bewolking.

Verder doen we best veel met elektra, koelkast staat aan (maar in de nacht uit, kan je automatiseren met die Ecoflow dingen), Nespresso koffieschuimertje (begin er niet over....), en alle apparaten van 5 mensen, telefoons, camera's, drone, veel te veel. Dus er hangt altijd wel iets te laden.

Wat mij betreft een dikke aanrader, want we hebben een aantal keren ergens wél kunnen staan omdat we geen stroom nodig hadden. Stroomplekken waren veel al vol. En we hebben meerdere dagen kunnen wilkamperen hierdoor.

danny0604731

Super, wat goed om te horen...dan denk ik dat we hier wat serieuzer mee aan de gang gaan....dankjewel!!
Holtkamper Kyte (februari 2025)
big mistake☺(grote plastic doos)
Aart kok Livingstone Gamedrive
Jamet Rondo XL
Jamet Arizona