vouwwagen funzone

Gestart door screech, mei 03, 2009, 09:18:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

marcel.s

screech

die puntvlag moet nog wel een stokje door,... en dan zeg ik doen!... maar pas bij het volgende lustrumweekend.  :#

muis

Citaat van: screech op juni 07, 2011, 04:40:13 PM
die puntvlag moet nog wel een stokje door,... en dan zeg ik doen!... maar pas bij het volgende lustrumweekend.  :#
Of met touwtjes :J

CEO

Lijntje dan nog altijd: met een touw bind je immers een koe vast.

Ik denk trouwens dat een stokje handiger is: de meeste mensen hebben toch enige moeite met knopen en steken.
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Alex

Nu nog een adres om ze in niet al te grote oplagen en niet te duur te laten maken.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Gnoric

Met een stok eraan noemen ze het een tafelvlag. Ik dacht juist niet aan een tafelvlag, omdat ie dan steeds van de tafel afwaait  :P.

Tevens zijn tafelvlaggen niet UV-bestendig.

Maar een wimpel kan je dus zelf ergens aan vastmaken, omdat er aan de bovenkant en lusje zit en aan de onderkant een touwtje. Je kan hem

dus vastmaken aan zo'n uitstekende punt van de luifel, tentstok, autoantenne, fietsvlag, o.i.d. Tevens is het materiaal van de betreffende wimpel

outdoor-proof.

Wie is hier de man van de merchandising om wat prijsjes te onderzoeken ?

CEO

Vroeger, toen je voor kamperen nog een examen moest afleggen, was het gebruikelijk om de clubvlag en/of je landsvlag aan je tent te hangen. De gebeurde met vlaggetjes die je bijvoorbeeld op de punten van de tentstokken kon zetten. Daar zit wel degelijk een stokje in en is geen tafelvlag. Dan krijg je dus een vlaggetje, ze zijn niet heel erg groot, wat boven de tent uitsteekt in plaats van onder de luifel komt te hangen.

screech

@CEO, dat idee had ik ook.

Zal ik dan maar weer eens ergens bij onze contacten gaan snuffelen.... : :O

anneke

van die badges. die kun je overal opnaaien, of strijken.

Of van die zonnedingen voor achter het autoraam.
Dat kan zo'n grote zijn die je achter de voorruit legt als je de auto parkeert, maar dat kan ook een set zijn die je met een zuignap aan het raam bevestigt. Je hebt nu van die simpele zwarte, maar ook huphollandhup, woezel en pip etc etc..

Gnoric

Citaat van: CEO op juni 14, 2011, 08:15:37 AM
Vroeger, toen je voor kamperen nog een examen moest afleggen, was het gebruikelijk om de clubvlag en/of je landsvlag aan je tent te hangen. De gebeurde met vlaggetjes die je bijvoorbeeld op de punten van de tentstokken kon zetten. Daar zit wel degelijk een stokje in en is geen tafelvlag. Dan krijg je dus een vlaggetje, ze zijn niet heel erg groot, wat boven de tent uitsteekt in plaats van onder de luifel komt te hangen.

... huh ... examen ... kamperen ???  ::)  :H  :H ::) ::) ...

zo zie je maar, mij kan je alles wijs maken..

Maar dat klinkt opzich ook leuk dat ie dan boven de tent uitsteekt  :J

Klavertjes

Citaat van: anneke op juni 21, 2011, 01:14:51 PM
Of van die zonnedingen voor achter het autoraam.
Dat kan zo'n grote zijn die je achter de voorruit legt als je de auto parkeert, maar dat kan ook een set zijn die je met een zuignap aan het raam bevestigt.

Ik ben visueel ingesteld, zie me al rijden met www.vouwwagenclub.info voor de ramen, en bij file of verkeerslicht iedereen proberen te lezen wat er nu staat...
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

CEO

Liever geen zonnedingen... De voorruit heb ik meestal nodig om doorheen te kijken en de achterste ruiten zijn al donkerder..

anneke

Dacht ik het ei van columbus te hebben...

nikkel1964

Citaat van: anneke op juni 22, 2011, 12:36:17 PM
Dacht ik het ei van columbus te hebben...

Zo'n "zonneding" om de voorruit af te schermen tegen de zon terwijl de auto op de parkeerplaats van de camping staat heeft natuurlijk wel iets... Kun je gelijk zien of er grond voor een mini-meeting is!!  ;)

sannie75

Er zijn genoeg dingen te bedenken;

Strandbal, frisbee, sleutelhangers, aanstekers, fles openers enz enz. Op zoveel dingen kan je het logo laten printen.... Of het allemaal haalbaar/betaalbaar is is natuurlijk nog ff de vraag...

Ik moet zeggen dat ik het zonnescherm voor de voorruit ook best een leuk idee vind.