Vouwwagens niet welkom camping

Gestart door janlys, juni 06, 2025, 06:52:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

janlys

Wij hebben al 15 jaar een vouwwagen naar alle tevredenheid. En nooit heeft een camping ons geweigerd, maar wat zie ik nu op de website van 3 campings, vouwwagens niet toegestaan. Als reden, nemen te veel ruimte in beslag of behoud van het gras. Denk dat men meer plekken wil voor de campers. Vind dit een slechte situatie voor de vouwwagen kampeerders

Alleen natuurcampings zijn we van hartelijk welkom.

Alex

Die ben ik nog niet tegengekomen gelukkig.
Net alsof caravans en campers geen schade geven.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Jer81

Welke campings als ik vragen mag?

Ebbingnl

Nog nooit gehoord, tenten dan ook niet welkom? Als we onze HK Utopia XL opzetten last die aanzienlijk grotere "afdruk" achter dan beetje Vouwwagen.

Jon

Klinkt me bekend in de oren. Eerverleden jaar ook met een tent geweigerd omdat er een mat in de voortent lag, zonde van de grasmat was het argument.
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

FriedelP

Kan je beter geen camping uit baten hé. Een tent wordt niet verdragen, kinderen mogen niet spelen, mensen liefst ook niet met een ander babbelen want dat zal ook storen, ....