Lakschade reparatie

Gestart door Cpvessen, juni 11, 2025, 04:17:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

Cpvessen

Afgelopen weekend is een andere automobilist met zijn auto tegen de linkerachterkant van onze vouwwagen CC Flexi met keuken gereden. Onze schade is (gelukkig) beperkt tot lichte lakschade met een oppervlakte van +/- 1 vierkante cm op de klep van de keuken.

Gelijk met de VWS contact gehad maar die repareren geen lakschade. Het moet gespoten worden bij een regulier schadeherstelbedrijf. Daar heb ik er inmiddels meerdere van gesproken (omgeving Nijmegen) maar ze geven allemaal aan dat ze geen werkzaamheden aan vouwwagens doen.

Heeft er hier iemand wellicht nog suggesties voor een schadeherstelbedrijf dat lakschade aan een vouwwagen kan repareren?

Voor wie opteert dat reparatie wellicht niet noodzakelijk is, dat klopt, maar onze vouwwagen is nog geen jaar oud, dus wil hem graag weer netjes hebben en om roestvorming in de toekomst te voorkomen. De kosten gaan via de verzekering verhaald worden op de tegenpartij.

Tago Herman

Informeer eens bij een caravan/vouwwagen dealer. Die repareren soms zelf, maar anders hebben zij zeker een connectie met een caravan herstel bedrijf.
Een jaar niet geklapt is een verloren jaar

sanderv

Jon

Ca. 1 cm2 lakschade? Dat werk je zelf toch wel netjes bij? Het verhalen van de kosten en de feitelijke reparatie gaat nogal wat kosten, vind ik onzinnig. Vraag een redelijk bedragje aan de veroorzaker, kost hem/haar geen mogelijke no-claim en daarmee is de zaak bezegeld.
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

Ber

Altijd zonde een eerste schade.....dit kan een schadehersteller middels spotrepair gewoon spuiten. Zal ongeveer 100 tot 150 kosten.

Dus zou eventueel ook zonder verzekering kunnen.

Ik zie dat de vw uit 2024 is, lekker laten repareren.