Kavango keukenlaadjes + andere aanpassingen

Gestart door Arjan.Peeters, juli 23, 2025, 10:32:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

Arjan.Peeters

Zo, het wordt tijd dat ik ook eens laat zien wat ik de laatste weken aan onze Kavango 2024 heb aangepast.
Om te beginnen, lades aan de rechterkant van de keuken. Naar voorbeeld van dit topic
Samen met m'n zwager lades gemaakt. Opmaat met ladegeleiders van Amazon. Hoogglans zwart geverfd voor het metaal effect.

Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

Daarnaast heb ik voor extra lucht tijdens het rijden naar de koelkast toe een buis gemaakt. Als het goed is koelt de koelkast dan beter tijdens het rijden. We gaan het zien. Aanschafkosten materiaal was minder dan 10,- en als het niet bevalt gooi ik het bij de eerste camping weg. Ook dit was naar aanleiding van een ander topic met een veel mooiere rvs uitvoering hier op het forum

En als laatste een simpele 13-polige stekker houder. Hij sleept vaak over de grond bij het verplaatsen. Niet erg handig. Gemaakt van 50mm stukje koppelbuis wat ik nog had liggen. Beetje uitgeslpen met een mesje zodat het hij beter blijft zitten en doormiddel van twee gaatjes en een tyrap aan bestaande gaten van het frame bevestigd.

Alex

Erg mooi gedaan dank je wel voor het delen hier.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

CEO

Mooi gedaan!

Misschien een tip voor de aanvoer van lucht voor de koelkast: als je er geen lucht naar toebrengt (ingang naar voren) maar juist afzuigt (ingang naar achteren) kan dat ook nog in rendement schelen.
If you choose not to decide, you still have made a choice!