Lusjes HK Cocoon

Gestart door Jody, juli 30, 2025, 12:06:33 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jody

Hoi,

Er zat bij onze 2e hands Cocoon nog maar 1 zo'n lusjes. Ik vermoed dat er origineel meer bij zaten aangezien er diverse plaatsen wel de 'oogjes/knopjes' zitten om bijv deur en andere luifel, ramen etc vast te maken.
Iemand enig idee of en waar deze te verkrijgen zijn? Heb al tijdelijk zelf stukjes elastiek gebruikt maar toch minder mooie en handige oplossing..

Gr

OhPeeCee

Jody

Dank, dat ga ik eerst proberen idd als we thuis zijn.

astridG

Knoopsgaten-elastiek? Met een beetje zoeken in diverse kleuren te koop, naast zwart en wit.

AnneliesPrado

Citaat van: Jody op juli 30, 2025, 12:09:57 PMDank, dat ga ik eerst proberen idd als we thuis zijn.
Ik kan de foto's niet zien, maar gaat het om die groene strookjes bisonyl met gleufjes er in?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
🌿 Annelies 🌿

Alex

Citaat van: AnneliesPrado op augustus 05, 2025, 09:18:45 AMIk kan de foto's niet zien, maar gaat het om die groene strookjes bisonyl met gleufjes er in?

Ja dat zijn ze.
Gebruik je tapatalk??
Want daar kun je blijkbaar de foto's niet zien.

Verstuurd vanaf mijn SM-A155F met Tapatalk

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

AnneliesPrado

Citaat van: Alex op augustus 05, 2025, 12:16:19 PMJa dat zijn ze.
Gebruik je tapatalk??

Ja klopt.
Stuur me anders even een pb, ik kan die strookjes wel voor je maken. Is kleine moeite.

🌿 Annelies 🌿

AnneliesPrado

Citaat van: Alex op augustus 05, 2025, 12:16:19 PMJa dat zijn ze.
Gebruik je tapatalk??

Oh wacht, jij bent niet degene die de strookjes nodig heeft haha.

🌿 Annelies 🌿

Alex

Sterker nog.
Wilde al aanbieden om een paar op te sturen.
Maar dan moet ik eerst kijken of ik er genoeg heb liggen.
En we gaan dit weekend pas de vouwwagen vetrek klaar maken
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Jody

dank voor de laatste reacties, net terug van vakantie, ik stuur jullie even een PB!

mvg Jody