Waar zou jij niet zonder kunnen?

Gestart door Alex, augustus 10, 2025, 11:40:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

peter123456 en 3 gasten bekijken dit topic.

Alex

We gaan steeds luxer op vakantie.
Waar zou jij niet zonder kunnen?

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Mirri74

Voor mij is het de schroef haringen,de accutol en een bitje voor de pootjes. Alles wat ik laag bij de grond moet doen, doet pijn en dit maakt echt het verschil voor mij.

Alex

Ben met de Beachy begonnen om de pootjes uit te draaien met een accutol.
Maar moet toegeven dat ik hem nu ook op de vouwwagen gebruik.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Royc

Mijn vriendin  8) alleen opzetten en terug dichtplooien zou alleen misschien ook wel gaan maar met 2 is toch veel handiger.

Mirri74

Citaat van: Royc op augustus 10, 2025, 12:12:14 PMMijn vriendin  8) alleen opzetten en terug dichtplooien zou alleen misschien ook wel gaan maar met 2 is toch veel handiger.
hmmmm misschien toch maar eens een man zoeken die van kamperen houdt  :H

Alex

Citaat van: Mirri74 op augustus 10, 2025, 12:15:59 PMhmmmm misschien toch maar eens een man zoeken die van kamperen houdt  :H
Heeft ook andere voordelen hoor. >:(  >:(

FriedelP

Ebbingnl

Koffiefilterhouder, zodat je gewoon, ook zonder stroom, je kannetje koffie kan zetten met wat water uit het ouderwetse fluitketeltje.(net terug uit Engeland, thee zetten is 1 ding daar maar de koffie die we daar geprobeerd hebben is niet te hachelen :H )

Alex

Zal ik maar niks zeggen met mijn Nespresso apparaat  KK  >:(  >:(

Hemertje

Een goed matras met lattenbodem

Het droommatras van HK hebben we 2 jaar geleden al vervangen voor een dikker Ikea matras

Helaas bracht die ook geen zorgeloze en heerlijke nachten

Vorige week een Mattsleeps matras op MP gekocht en in de Kyte gelegd

Nu hebben we in de Kyte hetzelfde matras als thuis op bed

WW  :J

winnieandbuzz

Kan niet zonder tent, al dan niet gemonteerd op vouwwagen  :)

FriedelP

Citaat van: Ebbingnl op augustus 10, 2025, 02:29:51 PMKoffiefilterhouder, zodat je gewoon, ook zonder stroom, je kannetje koffie kan zetten met wat water uit het ouderwetse fluitketeltje.(net terug uit Engeland, thee zetten is 1 ding daar maar de koffie die we daar geprobeerd hebben is niet te hachelen :H )
Zo doen wij het ook en is inderdaad heerlijke koffie dan.

Alex

Citaat van: Hemertje op augustus 10, 2025, 03:08:26 PMEen goed matras met lattenbodem

Het droommatras van HK hebben we 2 jaar geleden al vervangen voor een dikker Ikea matras

Helaas bracht die ook geen zorgeloze en heerlijke nachten

Vorige week een Mattsleeps matras op MP gekocht en in de Kyte gelegd

Nu hebben we in de Kyte hetzelfde matras als thuis op bed

WW  :J
Daar zeg je wat.
Kun je nog zo'n mooie dure wagen met alle luxe erbij.
Als je slecht slaapt is je vakantie verpest.

FotoBart

Citaat van: Alex op augustus 10, 2025, 02:31:48 PMZal ik maar niks zeggen met mijn Nespresso apparaat  KK  >:(  >:(
Check! Onmisbaar.

CEO

Wij kamperen redelijk comfortabel, met Nespresso apparaat voor de koffie, melkschuimer, want we willen ook cappucino, electrische deken voor de koude nachten, accutol voor pootjes en schroefharingen.

Tja, kunnen we zonder. Denk ik wel. Zouden we dan nog kamperen: zeker weten!

Dus, we houden van comfort, maar kunnen ook zonder.

Hoewel: kamperen met eigen sanitair is wel erg prettig...
If you choose not to decide, you still have made a choice!