Cabanon Imperia de luxe met veel eigen extra's

Gestart door myfrizzle, Vandaag om 11:30:48 AM

Vorige topic - Volgende topic

myfrizzle

Hallo allemaal,

Hierbij bied ik mijn Cabanon Imperia uit 2018 te koop aan.
Deze heeft niet alleen een bermkeuken erbij, maar ik heb ook de luifel zo aangepast dat deze ook aan de wagenbak kan worden bevestigd en niet alleen aan de voortent. Dit kan niet standaard namelijk.
Hiervoor heb ik een dubbele rits en een extra spanband aangebracht aan de luifel.
Voor een enkele overnachting heb je dan toch net even dat zitje voor de tent onder een luifel.

Ook heb ik een plastic hoes voor over de bermkeuken, zodat deze mooi droog blijft staan als niet de gehele tent wordt opgezet.

De Cabanon imperia is een van de weinige vouwwagens waarbij je met 4 personen lekker naast elkaar kan liggen, heerlijk voor jonge gezinnen waarbij de kinderen het slapen nog een beetje spannend vinden.
Ook kan de slaapcabine met een doek in 2 worden gedeeld zodat er 2x2 slaap plekken in de bak zijn.
Onderin is er natuurlijk het slaaptentje, heerlijk als extra slaap plek of voor een middagdutje aangezien het daar altijd lekker koel blijft. Onze kinderen kropen er gewoon zelf in voor het dutje, zo anders dan thuis!

Verder is ook het horregaas aanwezig en kan men de grote camping tafel er bij over nemen.
De vouwwagen heeft natuurlijk het easy access systeem waardoor je altijd bij je spullen in de wagenbak kunt komen.
Ook zit er de extra grote disselbak bij en heeft hij schokbrekers.
inclusief Reservewiel met reservebeugel

Ook extra optie: er is net voor een jaar betaald aan binnen stalling in Ridderkerk (waar de vouwwagen nu ook gestald staat). Dit kan gewoon meegenomen worden in de koop.

Deze tent is een zeer ruime woontent, waar je met gemak in kunt staan.
Dit is een van de laatste producties van de Imperia, deze niet niet meer gemaakt.

We hebben 1x een stalen buis laten vervangen aangezien die verbogen was. Verder zitten er wat kleine harsplekjes op de tent door dat we onder de bomen stonden. Deze hebben we met vloeipapier afgedekt voor het opvouwen van de tent om verder plakken te voorkomen.

De richtprijs is 8000, maar sta open voor een goed bod uiteraard.
Wie wil met deze geweldige vouwwagen op vakantie? Wij gaan nu voor wat kleiners ;-)