Alternatief Safari Chef / Skottelbraai

Gestart door Marjolein_B, Vandaag om 03:19:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marjolein_B

Hi,

Wij hebben een Aart Kok Kavango met keuken. We kookten vaak buiten op onze Safari Chef maar dat ding neemt zoveel ruimte in...
Nu hebben we afgelopen meivakantie de Safari chef niet meegenomen en in de keuken gekookt. Wat op zich prima beviel, maar ik mis wel het ´buiten koken´. We hebben één keer de keuken buiten gezet maar dat is veel te veel moeite.

Zijn er alternatieven voor de Safari Chef die niet zo veel ruimte innemen? Het gaat vooral om zeg maar wat 'barbecuegebruik', beetje vlees grillen of aardappeltjes of zo, maar we zijn geen hardcore barbecue'ers.

Dank alvast!
Marjolein

FriedelP

Eventueel de cadac 2 cook of 3 cook deluxe? Bij die deluxe zit ook een gril plaat en neemt veel minder ruimte in. Je kan ook nog andere dingen koken op het vuur. Neemt veel minder ruimte in en kan voor meer functies gebruikt worden dan enkel BBQ. Het is wel minder echt BBQ en meer grillen.

Marjolein_B

Citaat van: FriedelP op Vandaag om 03:48:40 PMEventueel de cadac 2 cook of 3 cook deluxe? Bij die deluxe zit ook een gril plaat en neemt veel minder ruimte in. Je kan ook nog andere dingen koken op het vuur. Neemt veel minder ruimte in en kan voor meer functies gebruikt worden dan enkel BBQ. Het is wel minder echt BBQ en meer grillen.
Ik denk dat die te veel op een kooktoestel lijkt. Het is die met twee pitten naast elkaar toch? als een soort tafelkooktoestel?
We hebben eerder een kleinere safari chef gehad, maar die vond ik eigenlijk ook al te groot...

Ik zat te kijken naar de Skotti grill, heeft iemand daar ervaring mee?
https://skotti-grill.eu/products/skotti-grill