afsluit weekend ?

Gestart door mr4hughz, juni 04, 2009, 08:36:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

mr4hughz

ik ben ook online van de klapweekend camping :P

screech

€5,- per 5 uur, toch?
Ik zou zeggen, ga lekker genieten. De site is er na het weekend ook nog wel hoor. En er zijn morgen genoeg leden op de camping om mee te kletsen, discussieren,  bierW:, KK etc...

mr4hughz

oww je denkt toch niet dat ik achter internet blijf als ik iets te doen heb .. ?

nah .. en die 5 euro .. ach ..

HarryV

Als ik niet in het buitenland zit  :#

muis

ik heb gekozen voor ligt er aan....en het ligt voor mij vooral aan welke periode. september, oktober????

Klavertjes

Ligt voor ons aan locatie en datum!

Hebben het wel superleuk gehad dit weekend, dus als het enigszins inpasbaar is, zijn wij er bij!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Richard

ligt aan welk weekend en met of zonder klapper?? :#

Als het ff kan ben ik van de partij O0

panevino

Ik had mijn mening al mondeling uitgesproken... Ik zal die niet herhalen, maar mij gewoon aansluiten bij Richard en de Klavertjes :)
// Marcellino Pane e Vino \\

marcel.s

ik vind het voorjaar prima, maar na de vakantie, hebben wij het wel weer gehad. KK

mr4hughz

Ik denk dat voorjaar wel leuk zou zijn lekker in de buurt van een bv doe/bezichtigings of gewoon  :** ligt aan het weer in NL anders .. staan we daar al een tijdje :)

zolang het mooi weer is :) en genoeg vakantie dagen :)

lucienne

Lijkt mij ( ons ) hartstikke leuk. September is meestal een mooie maand dus!!!!!

mr4hughz

dan willen wij net op vakantie

lucienne

Toch niet de hele maand september?

mr4hughz

kweenie of de werkgever me zoveel vakantie geeft :)

lucienne

Daar zeg je zo wat, je kan toch ook eventueel vrijdags na het werk vertrekken? Ja ik zeg maar wat en wil me nergens mee bemoeien hoor, denk alleen mee I: Weet ook niet wat voor werkgever je hebt.