afsluit weekend ?

Gestart door mr4hughz, juni 04, 2009, 08:36:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

maika

in september lijkt het wel wat , als het maar niet in de eerste week is, want dan zijn wij weg, 2 de of andere weken zou kunnen

mr4hughz

of we gaan daar gewoon staan als het mooi weer is in Nederland dan zijn we er "wat langer"

maika

mweeeeeeeeeee wil naar frankrijk :P

maar is een idee moet wel mooi en warm weer zijn

mr4hughz

jazeker moet het wel mooi weer zijn :)  maar geluk is met de dommen :)

Didi

Had ik nu ook al in dit draadje gemeld dat ik serieus ga bekijken om er in September ook bij te zijn?........ 8)
Netheid is voor de dommen, alleen genieën beheersen de chaos

mr4hughz

op pagina 1 is de start post aangepast

belangrijkste is dat de gebruikelijke feest sfeer, en vrijheid die er normaal heerst dat we
nu niks meer moeten (dus niet winkelen ter voorbereiding) ..

maar eens lekker dat laatste stukje van de lange vinger, die maar 1 vinger lang is, verorberen (of het chocolaatje/aardbeidje op het toetje)

het is wel erg stil rond het weekend geworden  ;(

lucanza

krijg in september geen verlof meer.... ;( ;(

Alex

Kom jongens zoek met ons mee.

http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,3379.0.html

Want voordat we het weten is het jaar weer voorbij. ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

gaan we nog? of heb ik iets gemist

Alex

Nee je hebt niks gemist maar heb de tijd nog niet gehad om iets op poten te zetten.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Didi

Hier hebben we toch al een organisator 'pur sang' in ons midden?? Vorige weekend was, aan de hand van de fotoos en verhalen, ook geslaagd......
Netheid is voor de dommen, alleen genieën beheersen de chaos

panevino

Volgens mij zijn er inmiddels leuke locaties genoeg... Belangrijker nog is een datum vaststellen... Aangezien ik de agenda even niet bij de hand heb, kan ik geen voorstellen doen. Iemand? (Alex? Muis?)
// Marcellino Pane e Vino \\

muis

11 sept, 18 sept of 25 sept. Dit zijn allemaal vrijdagen. Roep maar.

wij kunnen alle 3 de weekenden

Richard

wij kunnen alleen de 25 ste..  10 sept is Rory Jarig en de 19 zijn we naar .../ Walking-With-Dinosaurs in Ahoy..
blijft er maar een weekend over .....

Alex

12 heb ik een bedrijfsfeest dus dat word niet.