resultaat/beleving van voorseizoens klapweekend 2009

Gestart door mr4hughz, juni 07, 2009, 08:15:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

mr4hughz

baluh ik heb maar een paar foto's zie ik net. .. ik wacht even totdat ik de tijd heb gehad om de camera aan te sluiten en daar wat leuk plaatjes uit gehaald heb ..

Alex

Ik wil eerst beginnen met iedereen te bedanken die er is geweest.
Ook de achterblijvers die ons moreel hebben gesteund bedankt. (maar wat hebben Julie iets gemist zeg :P)
Tjonge wat hebben we genoten en nog zitten we na te genieten.

Victor wist het al wel maar ik ben niet echt iemand die zomaar naar zoiets zou gaan raar maar waar.
Hij lult makkelijk en schreeuwt er lustig oplos maar als het om zoiets gaat dan is Alex echt niet haantje de voorste.
Maar ik ben blij dat we (Bonny en Alex) het hebben doorgezet en in de auto zijn gaan zitten.

1 iemand vond ik wat minder, wie dit is?
Die zal het wel weten als hij/zij het verslag uit heeft gelezen. :P

Om 12:00 had ik de auto en klapkar klaar staan voor vertrek.
Zo kan het ook PaneVino ;) hoef je ook niet te wachten tot je vrouw klaar is met inpakken. :P
toen de vrouw van haar werk kwam en de kinderen van school gauw even iets gegeten en vertrokken.

De rit viel ons mee.
Ik had gerekend op 3 uur maar dit bleken er maar 2 te zijn.
En tja dan kom je de receptie binnen en wat liggen daar echte flyers (nee niet van Holtkamper)van ons clubpie.
Wist gelijk dat ik goed was.
En dan rij je het veldje op en staan er gewoon echte vouwwagens uitgeklapt wat een mooi gezicht.
Even iedereen gedag zeggen want tja dat staat wel zo netjes. ;)
Het ijs was trouwens erg snel gesmolten en voelde me erg snel thuis tussen die rare mensen die ook een vouwwagen blijken te bezitten.

Nou het echte werk kon beginnen.
Even in overleg met Victor (wie anders ;)) een leuk plekkie opgezocht.
En toen zou ik ze wel even een poepie laten ruiken.
Bonny en ik in de startblokken om die domme holtkamper te laten zien hoe het ook kan.
Dus wij aan het opbouwen en in een strakke 2 uur stond de wagen er en wat zegt die Holtkamper (noem geen namen van de bezitter) nu weten we wie de prijs heeft voor de langzaamste vouwwagen. :(

Nou dan ga ik maar even kijken waarom de kinderen ons zo lang met rust laten tijdens het uitklappen.
Ja zo kan ik het ook gewoon 2 trampo's en zandbakken met een afdak en dan ook nog eens water in de speeltuin.
Ik ben nu nog bezig met de was. :(
Dus dat ging ook goed, ze werden zo vriendjes en heb weinig gemopper van ze gehoord.

De dames hebben zich vermaakt hoezo leeftijd verschil. :?

Nou eindelijk de jamet stond en de picknick bankjes stonden al tegen elkaar dus hadden we een gezellige stamtafel gekregen.

Op Victor zijn lijstje zal toen wel hebben gestaan dat het tijd zou zijn om te eten. ( of zouden we toen al uitlopen. :P)
Iedereen ging naar de wagen om het eten klaar te maken en wij deden een verschrikkelijke ontdekking we hebben geen borden bij ons.
En laten wij nou niet in toeval geloven  :** dus wisten we meteen wat er gekocht moest worden bij Obelink.
Borden geleend bij de buurtjes en we konden ook iets eten gelukkig.
Victor had via het forum gevraagd om pannenkoekmix en wat blijkt hij is ook nog een echte koekenbakker . :P
Hij is de held van de kinderen geworden.

Mag ik nog wat suiker.

Kijk mam voor jou.

We hebben toen nog lang na zitten tafelen Victor dacht 12:00 maar het was stiekem 01:00 volgens mij(of zou er 12:00 in zijn planning hebben gestaan. ;)
Wat was die nacht trouwens koud brrrrrrrrrr Nel bedankt dat je ons voor gek verklaarde toen we het hadden om in mei te gaan.

Dag nummer 2.

We hadden dus een uitje op de programma staan naar obelink in de middag.
Maar dit werd even wat later dan geplant want tja er moest ook nog vlees gehaald worden.
De vrouwen in de auto die later terug kwamen dan sommige kerels voor ogen hadden volgens mij.
Nou daar ging de optocht naar Obelink.
Wat een grote winkel zeg de tijd die we voor ogen hadden bleek dus al gauw te kort maar uiteindelijk waren we allemaal platzak.
Ik had voor ons allemaal een gratis koffie/thee geregeld dus die ging er ook wel in.
Heb ook een ander presentje gehad maar die doe ik in de pot voor een volgende keer als we een prijsje nodig hebben.

En toen ja toen kwam de bbq.
Laat het net een klein beetje gaan regenen. :(
Dit was snel opgelost want we mochten in de schuur van de camping waar ook nog eens een koelkast stond top.

Dag nummer 3.

Het afbreken.
De zon deed er wat lang over om door te breken maar is gelukkig toch goed gekomen.
En wat bleek de jamet deed er niet zolang over om ingeklapt te worden wat een openbaring voor sommigen. :P
Maar het leek wel leuk al die mensen die op hun eigen manier inklapte geen 1 deed dit het zelfde volgens mij.

Al met al een top weekend die wij zeker weer zullen overdoen.
Dan hoop ik dat er nog meer mensen kennis willen maken met een groep klappende mafkezen.
En let op we doen hier ook aan de zelfde moto als op het forum Door en Voor leden.
Met daarbij niks hoeft alles mag als het maar leuk is en dit geld voor iedereen.

Toen was het voorbij.

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

panevino

Ik vond de prijs van 'mooist bezwete shirt' er nog eentje die voor interpretatie vatbaar was ... Met je eigen verslag verklaar je je feitelijk zelf als langzaamste klapper van het weekend...

Maar ja, je zegt zelf al dat je niet in toeval geloofd... Dan is er vast een relatie tussen 'langzaamste klapper' en 'gezelligste klapper'. Ik heb me namelijk MEER dan goed vermaakt afgelopen weekend! (Getuige de een na laatste foto, waar we samen opzitten) Dank!

De 'traagste inklapper' .. daar moeten we het nog eens over hebben, want ik kreeg ZEER sterk de indruk dat jij expres de boel liep te rekken! Ik heb mijn best gedaan om als ALLERLAATSTE klaar te zijn, maar als jij dan, tot op het punt dat je de camping afrijdt, het zeil eraf of de klep open laat. MAN! Je was gewoon op zoek om ERGENS die holtkamper 'te pakken' :)

Ik hoop trouwens ten stelligst dat je je gevoel, over het verschijnen op bijeenkomsten , hebt bijgesteld, want ik heb jouw aanwezigheid en zeker die van Bonnie. meer dan op prijs gesteld! Ook hiervoor dank.

PS.
De avond-4-daagse ging vanavond  wel HEEL moeizaam bij een niet nader te noemen klein kindje (op de derde foto) :-\ Hier geloof ik ook niet in toeval... (Misschien nog een klein beetje vermoeid???)  :J
// Marcellino Pane e Vino \\

mr4hughz

ach alex de boheme is ook geen snelle klapper, ons record staat op 4 uur geloof ik we waren de eerste klapper die arriveerde bij een groep en de laatste die klaar waren ..  dus ...

mooi verslag  !!

die avond vierdaagse opmerking Marcel .. ? die vatten we niet ..

muis

Leuk verslag Alex. In Nieuw-Vennep iedereen succes met de avond vierdaagse en heel veel plezier. Hier al weer twee weken geleden, we duimen voor mooi weer.  :#

panevino

Dank je wel muis!

Als je goed naar het gezicht van het kleine mensje kijkt, dan heb je antwoord op de vraag van mr4hughz.

De razende reporter zou ervan maken : schkikkeschikkeschikke GESCHIKT! (want ze heeft hem uitgelopen)
// Marcellino Pane e Vino \\

lucienne

Alex je hebt het heel goed weergegeven, het was erg leuk en zeker voor herhaling vatbaar. ik ga in ieder geval weer mee. Toen we aankwamen werden wij warm onthaald en meteen op de foto gezet, na het kennismaken zijn we gelijk gaan uitklappen, maar ja als je net een andere klapper hebt en niet precies weet waar al die buizen voor dienen dan ben je blij met alle hulp :J, gelukkig wist nout ons uit de brand te helpen (heeft ook een trigano odyssee) en mochten wij hem van zijn lieftallige echtgenote lenen ;) Toen dat eenmaal op de rit zat kon hij ons met een gerust hart achterlaten om met vrouw en kinderen naar Obelink te vertrekken. Richard die achterbleef kwam gezellig beppen en ondertussen hebben wij de luifel met een paar aanwijzingen van hem geplaatst. Zo klaar en genieten maar, oeps de slaapzakken van de kids vergeten :I dus toch even naar Obelink en daarna maar genieten, wat we uiteraard ook gedaan hebben ondanks de regen. :J

Klavertjes

Iselda! Ben trots op je, nu nog 3 dagen hé! Denk aan je medaille!

Ik wil ook nog een uitgebreid verslag maken, ga ik ook doen, want dat is dan weer leuk om in het fotoboek (maak idd. altijd van die digitale fotoboeken maar dan via Albumprinter, tegenwoordig Albelli, iets duurder maar verreweg de meest gebruikvriendelijke software) erbij te zetten!

Dus de mijne (eh onze) volgt nog!

Hier trouwens wel zondagavond dikke tranen en allebei de kids niet de hele nacht in hun eigen bed geslapen (bij mama op zolder was het erg gezellig, Nout was 'verbannen' naar Valérie's bed). Ook gisteravond weer tranen (dit x alleen bij Jur) dat de vriendjes van de camping zo gemist werden. Voor de kids dus net als voor ons: zeer zeker voor herhaling vatbaar!

Groetjes!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

mr4hughz

Riane (schrijf ik het goed?)

waarom niet van alle foto's een leuk album ? dus van iedereen die er geweest is .. samen met de dvd is dat een zeer leuk aandenken voor iedereen .. en je hoeft hem maar 1 keer te bestellen :) misschien zit er wel korting bij als je 8 albums besteld ..
hema of albumprinter maakt toch neit uit als het maar met liefde in elkaar is gezet ..

het is maar een idee

Sharon is ook nog in trapoline modus .. ze moet ook nog bijkomen van het weekend (mijn vrouw ook maar die houd zich sterk ;))

Klavertjes

Citaat van: mr4hughz op juni 09, 2009, 01:37:43 PM
Rianne (schrijf ik het goed?)

waarom niet van alle foto's een leuk album ? dus van iedereen die er geweest is .. samen met de dvd is dat een zeer leuk aandenken voor iedereen .. en je hoeft hem maar 1 keer te bestellen :) misschien zit er wel korting bij als je 8 albums besteld ..
hema of albumprinter maakt toch neit uit als het maar met liefde in elkaar is gezet ..

het is maar een idee

Oehhh als ik alle foto's tot mijn beschikking heb/krijg, mag ik het dan doen? Dat vind ik zóóóó leuk om te maken....

(Ik moet nu echt stoppen met forum checken onder werktijd, er is steeds wel weer iets over het afgelopen weekend waar ik op wil reageren!)
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

mr4hughz

als ik alle foto's heb dan stuur ik wel een DVD met het ruwe matteriaal .. (uit mijn filmpjes kan je ook foto's halen)
daarom filmde ik .. (ook gezien dat de digitale camara gaar is)

Bonny

Citaat van: klavertjes op juni 09, 2009, 12:38:13 PM

Hier trouwens wel zondagavond dikke tranen en allebei de kids niet de hele nacht in hun eigen bed geslapen (bij mama op zolder was het erg gezellig, Nout was 'verbannen' naar Valérie's bed). Ook gisteravond weer tranen (dit x alleen bij Jur) dat de vriendjes van de camping zo gemist werden. Voor de kids dus net als voor ons: zeer zeker voor herhaling vatbaar!

Groetjes!

Bij ons ook huilen huilen huilen
Annemiek was al helemaal in tranen toen jullie net de poort uit reden
Iselda ging haar troosten en toen ik zei
Annemiek nu is het genoeg geweest wees blij en dankbaar dat jullie elkaar hebben leren kennen
Zei Iselda een beetje boos Nou ze mag toch best verdrietig zijn  :(

Annemiek kijkt iedere dag in haar vrienden boekje Bedankt voor de tip Rianne echt een wereld idee
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

maika

wij vonden het ook een zeer geslaagt weekend met veel lol en pret, ik had niet gedacht dat het zo zou lopen vanwege ervaring met de yahoo club.

Wat vic ook zegt sharon is nog steeds aan het springen, ze heeft de tik tepakken van de trampoline straks moet ik er nog 1 kopen voor op de gallerij hahahhaha

sharon was haar ritme wel kwijt in het weekend maar nadat we thuis zijn gekomen heeft ze haar ritme weer terug.

" moeten alleen wat op verzinnen met opzetten en afbouwen hoe en wat en waar met sharon gaan doen. misschien loopt ze tegen die tijd wel dan is het denk ik makkelijker , als je op een veldje sta maar als je op een terras sta dan is het wat moeilijker. misschien iemand een tip?