resultaat/beleving van voorseizoens klapweekend 2009

Gestart door mr4hughz, juni 07, 2009, 08:15:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Citaat van: maika op juni 09, 2009, 08:34:35 PM
wij vonden het ook een zeer geslaagt weekend met veel lol en pret, ik had niet gedacht dat het zo zou lopen vanwege ervaring met de yahoo club.

Wat vic ook zegt sharon is nog steeds aan het springen, ze heeft de tik tepakken van de trampoline straks moet ik er nog 1 kopen voor op de gallerij hahahhaha

sharon was haar ritme wel kwijt in het weekend maar nadat we thuis zijn gekomen heeft ze haar ritme weer terug.

" moeten alleen wat op verzinnen met opzetten en afbouwen hoe en wat en waar met sharon gaan doen. misschien loopt ze tegen die tijd wel dan is het denk ik makkelijker , als je op een veldje sta maar als je op een terras sta dan is het wat moeilijker. misschien iemand een tip?

Voor Sharon kun je Annemiek huren. :P
Die had het net nog over haar bij het naar bed brengen.
Tja hoe deden wij dit?
We maakten ons eigenlijk niet zo druk om haar laat haar naar een andere tent kruipen dan komt het wel goed.
Wie wil nou niet op zo'n gezellig en aandoenlijk gezichtje passen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Richard

Citaat van: Alex op juni 09, 2009, 08:39:57 PM
Voor Sharon kun je Annemiek huren. :P
Tja hoe deden wij dit?
We maakten ons eigenlijk niet zo druk om haar laat haar naar een andere tent kruipen dan komt het wel goed.
Wie wil nou niet op zo'n gezellig en aandoenlijk gezichtje passen.

Precies breng een flesje wijn naar de buuf samen met de baby en flesje voor de baby dan komt alles goed hoor...een beter een goede buur dan een verre vriend :#

Alex

Citaat van: klavertjes op juni 09, 2009, 01:44:01 PM
Oehhh als ik alle foto's tot mijn beschikking heb/krijg, mag ik het dan doen? Dat vind ik zóóóó leuk om te maken....

(Ik moet nu echt stoppen met forum checken onder werktijd, er is steeds wel weer iets over het afgelopen weekend waar ik op wil reageren!)
Mag ik mij ermee bemoeien. :P
Van mij mag je ik zou het leuk vinden.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

maika

Voor Sharon kun je Annemiek huren.

hahahhaha, nou als dat zou mogen hebben we een goede oppas , geintje

leuk joh hoe ze ermee omgaat, ik had niet verwacht dat het zo'n s6 werdt met sharon.

Heel erg bedankt iedereen die af en toe op sharon wilde letten als het even kon.

We maakten ons eigenlijk niet zo druk om haar laat haar naar een andere tent kruipen dan komt het wel goed

oke , dus gewoon laten gaan, naja wel op der letten dat er niks gebeurt maar verders gewoon lekker laten spelen

Klavertjes

Citaat van: Alex op juni 09, 2009, 09:14:04 PM
Mag ik mij ermee bemoeien. :P
Van mij mag je ik zou het leuk vinden.

Ha, leuk thankx voor het vertrouwen haha! Ben al op zoek naar leuke betaalbare boekjes die je in groter aantal laat printen... Heeft iedereen (die dat wil) een leuke herinnering (weet nu al dat onze kids er nog regelmatig in zullen bladeren, Alex...)!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Alex

Zal trouwens even de foto's die wij hebben naar je toe sturen.
Hou je mailbox in de gaten.

Klavertjes

Citaat van: Alex op juni 09, 2009, 09:45:50 PM
Zal trouwens even de foto's die wij hebben naar je toe sturen.
Hou je mailbox in de gaten.

Als je die ook naar Victor stuurt hoeft het niet perse, die heeft me een 'verzameld werk' beloofd met alles van iedereen, waar ik dan de grote selectie uit mag maken...
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Alex

panevino

Dat idee van het camping-vriendinnenboekje  is echt TOP. (Over het uitwisselen van kampeer-ideeën gesproken!)

Susanne heeft vandaag een boekje op de kop getikt. Kosten: 1 euro en in het boekje staat alles in 3 talen! Geweldig toch!

// Marcellino Pane e Vino \\

Richard

kijk eens bij vistaprint.nl
daar kun je veel leuke gadgets printen met foto's I:
heb er zelf hele leuke kalenders laten maken. :#

mss iets voor volgend meeting een leuk kadootje.. :K

Alex

Komt hij weer aan. :P
Net een echo put.
Maar zal je beloven als ik weer eens wat meer tijd heb om er te kijken.

lucienne

Waar heeft Susanne het boekje gekocht? Misschien vind Kirsten dat ook wel leuk.

panevino

Dat boekje was bij de Intertoys te koop. Een Winnie de Pooh boekje van 5,98 naar 0,98! Voor dat geld hebben ze hem nog ingepakt ook, zodat Iselda hem als kado kan krijgen na het afronden van de avond-4-daagse.

Wellicht hebben ze die bij jullie Intertoys ook (?)
// Marcellino Pane e Vino \\

Richard

Citaat van: Alex op juni 09, 2009, 09:56:35 PM
Komt hij weer aan. :P
Net een echo put.
Maar zal je beloven als ik weer eens wat meer tijd heb om er te kijken.

Had bijna een petje, een t-shirt xl, gratis memeblokje, gekocht voor 40 euro's wil best wat sponseren ... I:

marcel.s

Citaat van: mr4hughz op juni 07, 2009, 11:04:43 PM
en

jullie hadden er kunnen zijn ..dus volgende keer komen :)

dan kan deze ipv op de foto showen ook eens echt iets doen :P he's got tha tools

dus marcel.s volgende keer  weetje wat je te doen staat :P

o en Maika  is voor de

ik heb ze prima gebruikt hoor !!!!