bezoek aan vouwwagenbouwer ?

Gestart door muis, juni 09, 2009, 12:17:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Wel die in emmen hoop ik. :P
Dan kom ik op de fiets.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

:# Liever in Bunnik, lekker centraal .....

en dan kunnen wij het fietsen  :H

panevino

Voor mijzelf heb ik geen voorkeur een merk waar we op bezoek gaan (/mogen komen).

Ik kan me wel voorstellen dat vanuit een nieuw-koop-gedachte meer mensen bij RM zouden willen kijken. Ik vermoed dat er meer mensen zijn zoals Alex, die eerder een RM zouden kopen dan een HK. RM heeft een gangbare modellen-reeks, goed gebouwd en goed bedacht, voor een relatief lage prijs.

Aan de andere kant is HK weer heel interessant vanwege het feit dat een aantal modellen al heel lang bestaan en nog steeds te koop zijn. Zowel nieuw als tweedehands. Vooral tweedehands kun je voor een redelijk bedrag toch een specifiek product als een HK kopen. Dan is een kijkje bij de bouwer, waarbij je ook vragen kunt stellen over eventuele service en herstel, een leuk uitje.

// Marcellino Pane e Vino \\

Teus

Citaat van: Alex op juni 20, 2009, 06:17:19 PM
Wel die in emmen hoop ik. :P
Dan kom ik op de fiets.

Als je de vouwagenbouwer Holtkamp in Bunnik wilt bezoeken moet je hen eerst vragen om daar een fabriek te bouwen. Daar hebben ze wel een verkooppunt.
Verder vind ik het een pracht idee, wanneer gaan we? Morgen?  :K :K :K

Didi

Ik was vanmiddag even in Harfsen bij Gerjak.....

Ze hebben daar op zich ook wel leuke nieuwe ideeen. Wat dachten jullie van een enkelklapper met een electrisch te openen deksel..:-)
Netheid is voor de dommen, alleen genieën beheersen de chaos

muis

:J Oh  zo'n deksel lijkt me wel wat. Dat wordt dus ook een mail die richting op.

mr4hughz

Ben al een keer bij holtkamper geweest, te duur voor mij.. gave vouwwagens maar te ver boven mijn budget .. kan ik beter in zeer luxe huisjes gaan zitten (niks kwaads tegen Bert en Jelle zeer aardige mensen !!!!) en ze hebben een record zoals snelste vouwwagen opzetters al tijden in handen. en terecht mag ik eraan toevoegen

Daarnaast welke bouwer je ook bezoekt je een erg commercieel sausje(lees praatje) over je heen krijgt gegoten.

RM heeft mijn voorkeur omdat het niet alleen degelijk (en vrij goedkope) tenten zijn maar ze zijn net niet kopje onder gegaan..
voor de bedragen die HK neerzet heb ik niet veel medelijden ..

HK maakt geen slechte tenten of onhandige .. overprijst kan ik niet eens beoordelen maar ik vind ze zelf te duur voor mijn vakantie ..

Teus

Citaat van: mr4hughz op juni 21, 2009, 03:03:05 AM
Ben al een keer bij holtkamper geweest, te duur voor mij.. gave vouwwagens maar te ver boven mijn budget .. kan ik beter in zeer luxe huisjes gaan zitten (niks kwaads tegen Bert en Jelle zeer aardige mensen !!!!) en ze hebben een record zoals snelste vouwwagen opzetters al tijden in handen. en terecht mag ik eraan toevoegen

Daarnaast welke bouwer je ook bezoekt je een erg commercieel sausje(lees praatje) over je heen krijgt gegoten.

RM heeft mijn voorkeur omdat het niet alleen degelijk (en vrij goedkope) tenten zijn maar ze zijn net niet kopje onder gegaan..
voor de bedragen die HK neerzet heb ik niet veel medelijden ..

HK maakt geen slechte tenten of onhandige .. overprijst kan ik niet eens beoordelen maar ik vind ze zelf te duur voor mijn vakantie ..

Hier zijn wijze woorden gesproken en daar kan ik me helemaal in vinden.

Mieke

Tuurlijk zijn HK's duur maar een leuke tweedehands is altijd meegenomen. Ik wil echt wel eens zien waarom ze dan zo duur zijn. Misschien brengt een bezoekje aan de fabriek wel antwoord op die vraag.

Richard

Citaat van: muis op juni 20, 2009, 11:01:34 PM
:J Oh  zo'n deksel lijkt me wel wat. Dat wordt dus ook een mail die richting op.
en dan nog een elextrische deur, met elektrische bedbodem, en elektrische vloerverwarming en je leeft in een caravan  :H :H :H

Didi

Citaat van: Richard op juni 21, 2009, 10:43:39 AM
en dan nog een elextrische deur, met elektrische bedbodem, en elektrische vloerverwarming en je leeft in een caravan  :H :H :H

Je vergeet de airco..... :#

muis

Ik zoek er nog steeds 1 met een knopje zodat de hele tent in 1 x uitklapt en staat. Dat lijkt me wel wat  :# :H

panevino

Citaat van: muis op juni 21, 2009, 01:35:42 PM
Ik zoek er nog steeds 1 met een knopje zodat de hele tent in 1 x uitklapt en staat. Dat lijkt me wel wat  :# :H

Die heeft Holtkamper dus ooit gemaakt  >:(

http://www.youtube.com/watch?v=xOG4Hc2qZRk&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Eholtkamper%2Enl%2Fnl%2Dframes%2Ftv%2Ehtm&feature=player_embedded

Rond 1:50 is ie, de Tent-O-Matic ...
// Marcellino Pane e Vino \\

muis

ja, dat is fraai maar ik heb altijd zo'n suppersnel "cartoon" idee in gedachte.  :H :H

Didi

Citaat van: PaneVino op juni 21, 2009, 02:48:35 PM
Die heeft Holtkamper dus ooit gemaakt  >:(

...........................Rond 1:50 is ie, de Tent-O-Matic ...

Holtkamper heeft ook, als publiciteitsstunt, op verzoek van de makers van Tatort de flyer volautomatisch gemaakt......Die was dan ook te zien in een aflevering van Tatort/Schimanski.