bezoek aan vouwwagenbouwer ?

Gestart door muis, juni 09, 2009, 12:17:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

muis

Modbreak:
Het onderstaande idee werd geopperd en wij vinden het zo goed dat het zijn eigen "draadje"  verdiend
we kunnen een dagje ervan maken (verzamel  ergens en sluit af met bv pannenkoek huisje bezoek ..
of bij het afsluit weekend

hieronder de "aftrap en orginele bericht van het zeer leuke idee"
we horen graag jullie inbreng.

het vriendelijke verzoek geen "chat" hiervan te maken doe dat lekker in het cafe

Mr4Hughz

Ach het lijkt mij wel leuk om te zien hoe een vouwwagen gemaakt wordt. En als je op het forum, net als bij Obelink, een reclamebalk plaatst tijdelijk kan het voor hen ook iets betekenen. Denk dat het voor de merken sowieso wel interesant kan zijn om gebruik te maken van de reclame mogenlijkheid maar dat is meer iets voor Alex denk ik.

Misschien moet je eerst wat ideeën afwachten voor je er op gaat "schieten" kan tzt weer een poll worden bv.

screech

Als er genoeg animo voor is is het natuurlijk een optie. Het zou ook een leuk uitje zijn zonder vouwwagens, dus gewoon een afzonderlijke dag plannen als club-meeting.
Dan kan het eventueel ook hartje winter, dan zie je elkaar dan ook nog eens.

muis

opties:
Roadmaster
Holtkamper
Aart Kok
Gerjac
Jamet?

Vul maar aan....

Alex

Ik ben voor.
Lekker een dag uit in de winter.
Mijn voorkeur gaat uit naar Roadmaster.
Jamet is leuk maar om nou naar Frankrijk te gaan is ook wat. ;)
Iemand die zich geroepen voelt om het van de grond te krijgen?
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Richard

wij zijn ook voor,

Leuk ff naar Roadmaster in Goirle. :#

muis

Citaat van: Alex op juni 10, 2009, 06:22:32 AM
Ik ben voor.
Lekker een dag uit in de winter.
Mijn voorkeur gaat uit naar Roadmaster.
Jamet is leuk maar om nou naar Frankrijk te gaan is ook wat. ;)
Iemand die zich geroepen voelt om het van de grond te krijgen?

Ik was er al bang voor (Jamet) maar kon het zo snel niet vinden  :) Ik zal eens een rondje bellen naar wat bouwers of ze hiervoor open staan, zien we daarvandaan weer verder

mr4hughz

laat even weten wie je gebeldt hebt, en wat de reactie is ..

Richard

Ik heb Roadmaster gemaild en zal ze deze week eens terug bellen, laat dan wel wat horen
Greetzz

Alex

Lijkt mij zeker een leuk winter uitje.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Ik heb Holtkamper een mail gestuurd, afwachten dus.

@ Richard, heb jij al iets gehoord op je mail van Roadmaster?

Richard

Citaat van: muis op juni 20, 2009, 01:52:54 PM
Ik heb Holtkamper een mail gestuurd, afwachten dus.

@ Richard, heb jij al iets gehoord op je mail van Roadmaster?

Heb ze een berichtje gestuurd.   KK    FF afwachten nog zou ze hebben willen bellen, maar zal dit volgende week ff doen.. :J
Had deze week teveel last van stenen in me buik/nieren.....als die wegzijn kan ik zelfs Sonja Bakker verbazen....
::)

lucanza

lijkt wel interessant

wederom we komen als het niet te ver rijden is!!

muis

Hier de reactie van Holtkamper, kan misschien ook bij najaars-klapweekend  :#

"Wij danken u voor uw email. Graag zouden wij u ontvangen op een datum in het najaar, wellicht kunnen we hiervoor na de zomerperiode een afspraak voor maken.
Op dit moment bevinden wij ons in een hele drukke periode en wij nemen graag de tijd om u te ontvangen.

Met vriendelijke groeten,

Selina Holtkamp
Jelle Holtkamp
Holtkamper"

Alex

Maar mijn voorkeur gaat uit naar roadmaster.
Niet dat ik met de organisatie ga bemoeien maat gewoon omdat die wagens maakt die ik ook wel zou kopen.

muis

altijd leuk om keuze te hebben, Roadmaster maar even afwachten. Maakt mij niet zoveel uit maar voor onze zuider buren is Roadmaster makkelijker denk ik. Maar wel een positive reactie van Holtkamper.