Najaars weekend 2009.

Gestart door Alex, augustus 25, 2009, 10:10:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

Gekoppelde gebeurtenissen

muis

Klavertjes

Zoals ook in het verloren gegane topic gemeld, wij hopen er te zijn!

Ik weet volgende week meer als bekend is waar (& tot hoe laat) Nout opleiding heeft op vrijdag!

Wordt vervolgd dus!
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

muis

en, en..... wie weet er al meer 

marcel.s

of wie komen er nog meer ?

Ceo kom jij ook?

CEO

Ik krijg alhier niet de handen op elkaar om voor een weekend al die meuk op te zetten. Ik zit er zelf ook niet op te wachten, de hele kar opzetten voor 1 of 2 nachtjes.
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Alex

Maar als ik een weekend mee ga dan zet ik ook niet op.
Gewoon het slaap gedeelte en de voortent en klaar niks kastjes binnen hemel en de rest van de meuk.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

CEO

Ik zal het alhier in de groep gooien, maar met 3 koters is het meer een marteling dan een lekker weekendje weg.
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Richard

Citaat van: CEO op september 01, 2009, 07:36:17 PM
Ik zal het alhier in de groep gooien, maar met 3 koters is het meer een marteling dan een lekker weekendje weg.

De koters zullen zich kostelijk amuseren met de  andere koters....die maken hun eigen wereld met springkussens, ds, voetballen, of andere dingen waar we nog geen weet van weten of willen weten :O :X :O :+

panevino

Ik heb mijn situatie al geschetst... Voor 90% kom ik, mijn vrouw 0%, mijn dochtertje voor 10% en mijn zoon voor 50% ...

(Pappa is zoonlief nog aan het overhalen  :) )

Wat mij betreft moeten we het weekend absoluut door laten gaan!
// Marcellino Pane e Vino \\

muis

Citaat van: PaneVino op september 01, 2009, 09:38:17 PM
Ik heb mijn situatie al geschetst... Voor 90% kom ik, mijn vrouw 0%, mijn dochtertje voor 10% en mijn zoon voor 50% ...

(Pappa is zoonlief nog aan het overhalen  :) )

Wat mij betreft moeten we het weekend absoluut door laten gaan!
:K :K :K

Richard

ken iemand ff een update van het aantal personen doorgeven tot nu toe? :**
Ook de hoeveel heid kinderen...dit i.v.m. de pannenkoeken die ik dan moet gaan bakken..dit was een doorsland sucses de vorige keer...dankzij victor....

muis

lucienne

Wij komen niet, VW staat in de stalling en is helemaal schoon en vooral droog :J manlief is dat weekend jarig ik kom uit de nachtdienst en de kids hebben geen zin. Maar misschien volgend jaar weer ;)

Richard

Citaat van: lucienne op september 01, 2009, 09:53:36 PM
Wij komen niet, VW staat in de stalling en is helemaal schoon en vooral droog :J manlief is dat weekend jarig ik kom uit de nachtdienst en de kids hebben geen zin. Maar misschien volgend jaar weer ;)

een dag niet geklapt is een dag niet geleefd. I: I:

lucienne

Citaat van: MR.ROADMASTER op september 01, 2009, 09:55:44 PM
een dag niet geklapt is een dag niet geleefd. I: I:

Wijze woorden, jammer maar helaas. :W